וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השיטפונות הציפו את מזרח ארצות הברית

9.9.2011 / 17:30

שאריות הסופה הטרופית "לי" מוסיפים להכות בחופה המזרחי של ארצות הברית. לפחות חמישה בני אדם קיפחו חייהם וכ-100 אלף בני אדם התפנו מבתיהם בפנסילבניה וסביבתה בשל השיטפונות הכבדים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

לפחות חמישה בני אדם נהרגו בשיטפונות העזים שפקדו את מזרח ארצות הברית כחלק מהסופה הטרופית "לי" שהתהוותה בשבוע שעבר מול חופי לואיזיאנה. בשל תנאי מזג האוויר הקשים, הכריזו הרשויות באזור על מצב חירום, וכ-100 אלף תושבים חויבו להתפנות מבתיהם מחשש להצפה. על פי דיווח של שירותי החיזוי הלאומיים, קיים חשש כי השטפונות יגיעו גם לניו יורק ולוושינגטון.

כאמור, על אף האזהרות, נהרגו לפחות חמישה בני אדם בפנסילבניה ובווירג'יניה. אחד מהם נהרג, ככל הנראה, כאשר קיר קרס בביתו בעת שניסה למנוע את הצפת הבית. אישה נוספת נהרגה כאשר רכבה נקלע למוקד שטפונות, ואדם אחר טבע לאחר שנסחף בזרם חזק.

בפנסילבניה, התבקשו להתפנות מבתיהם כ-65 אלף בני אדם בשל עליית מפלס נהר ססקואנה, ובמדינות הסובבות אותה פונו עוד כ-35 אלף בני אדם. תושבים שהתעלמו מהנחיות הפינוי מצאו עצמם מתמודדים עם הצפות קשות בבתיהם, אחרים פונו בלית ברירה למקלטים. מושל אחד המחוזות אף הודיע כי החל מהשעה שמונה בבוקר המשטרה תעצור את כל מי שישהה ברחובות בשל הסיכון הממשי לחייו.

עוד על אסונות הטבע בארצות הברית
ישראלים בניו יורק על "איירין": "מהומה על כלום"
ההוריקן מכה במזרח ארה"ב, 2 מיליון הונחו להתפנות
הוריקן בחוף המזרחי: 9 הרוגים, מיליון ללא חשמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully