וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש הירי: רקטת קסאם התפוצצה בשער הנגב

רמי שני

25.8.2011 / 13:53

אחרי לילה סוער בו נחתו רקטות בישראל וחיל האוויר הפציץ ברצועת עזה, שוב ירו פלסטינים רקטה לעבר ישראל. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

גם היום לא שקט בדרום: לאחר לילה סוער, ובוקר שקט לאחריו, נורתה בצהריים (חמישי) רקטת קסאם מרצועת עזה לכיוון ישראל. הרקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב ולא גרמה לנפגעים או לנזק.

עוד על ההסלמה בדרום:
בתוך יממה: כ-20 רקטות נורו לשטח ישראל
"כיפת ברזל" יירטה רקטת גראד מעל שמי באר שבע
צה"ל משנה ההגנה בדרום: יותר מודיעין וכוח אדם

מאז אתמול נפלו בישראל כ-20 רקטות ופצצות מרגמה שנורו מרצועת עזה, אחת מהן גם הביאה לפציעתו של פעוט. הפעוט, בן תשעה חודשים, נפצע באורח קל עד בינוני משברי רסיסים, שניתזו ממכונית שנפגעה מרקטת גראד במועצה האזורית חוף אשקלון. צוות מגן דוד אדום טיפל בפעוט הפצוע, והעביר אותו לבית החולים ברזילי באשקלון. במהלך הלילה נורו שלוש רקטות נוספות לעבר באר שבע, אחת מהן יורטה על ידי סוללת "כיפת ברזל" המוצבת בסמוך לעיר, והשתיים הנוספות התפוצצו בשטחים פתוחים. במקרים אלה לא דווח על נפגעים או על נזק. כמו כן, שתי רקטות קסאם נורו לעבר שדרות, ואחת מהן גרמה לנזק קל בבית מגורים.

בצה"ל הגיבו אתמול בתוך זמן קצר לירי הרקטות. כלי טיס של חיל האוויר ירה טיל לעבר חוליית מחבלים בצפון רצועת עזה, שעסקה בהכנות לביצוע ירי לעבר ישראל. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה במטרה, וכי ניסיון הירי סוכל. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי שני פלסטינים נפצעו מהירי, שהיה סמוך לשכונת שג'אעייה בעיר עזה, ופונו לטיפול בבית החולים. מקורות פלסטינים נוספים דיווחו כי במהלך התקיפות נהרגו גם שישה פלסטינים. כמו כן, דווח כי 30 בני אדם נפצעו. מאוחר יותר, במהלך הלילה, תקפו כוחות חיל האוויר מספר יעדים בצפון הרצועה ובדרומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully