וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי החשוד ב'פגע וברח': "היה עוצר אם היה יודע"

קובי דוד

10.8.2011 / 16:03

בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו של גל בוחבוט, שהסגיר עצמו בחשד שדרס למוות את האזרח הבלגי פרידריך קרימין, בשמונה ימים. "אם היה חושב שפגע באדם, היה עוצר - ככה הוא חונך"

פרידריך קרימין, אזרח בלגי בן 82, הוא ההרוג בתאונת ה"פגע וברח" שאירעה שלשום בחיפה, כך הותר היום (רביעי) לפרסום בבית משפט השלום בחיפה. במקביל, בית המשפט האריך בשמונה ימים את מעצרו של החשוד בדריסתו של קרימין, גל בוחבוט, בן 29 מעתלית. בוחבוט הסגיר עצמו אמש למשטרה, שערכה סריקות אחריו ברחבי העיר, לאחר שנמלט מזירת התאונה.

עוד בנושא
אחיו של דורס הקשיש בחיפה - הרג 2 חבריו בתאונה

אביו של החשוד, מאיר בוחבוט, אמר כי בנו כלל לא ידע שפגע בקרימין: "אם הוא היה יודע שהוא פגע באיזשהו אדם, הוא היה עוצר, ומגיש עזרה. ככה הוא חונך, וככה הוא עשה: הוא לא הבחין באדם, הוא לא ראה אדם, ונסע בנסיעה רגילה". מחוץ לאולם הדיונים בבית המשפט הוסיף האב כי "כשגילינו באינטרנט שאדם מת בתאונה באזור, הבאתי אותו למשטרה והסגרנו אותו. מה לא נעשה בסדר? בגלל שבנאדם פרץ לכביש, קפץ על המכונית שלו, בגלל זה צריך להעניש אותו?".

גל בוחבוט פגע וברח בקשיש בחיפה, יולי 2011. ערן גילווארג
מעצרו הוארך בשמונה ימים. בוחבוט/ערן גילווארג

עורכת הדין תמי אולמן, המייצגת את החשוד בדריסה, אמרה כי "החשוד טוען שהוא משוכנע שלא פגע בהולך הרגל, שלא ראה אותו. הוא נסע במהירות נמוכה מזו המותרת בעיר. לאחר שעמד באור אדום הוא התקדם קדימה, וכנראה המנוח רץ בין המכוניות, ואז נפגע. אנחנו סבורים שמדובר בתאונה בלתי נמנעת, החשוד לא ראה את המנוח – ולכן המשיך בנסיעתו".

רפ"ק חיים חלפון, ממשטרת המחוז הצפוני, ציין בדיון כי מדובר בתאונה בה נהרג אדם, והופקר בכביש למותו – ועל כן ימשיכו בחקירה מאומצת כדי "להבטיח שלא נפגע באדם חף מפשע מחד, אבל אם יש אדם שאשם בתאונה – נביא אותו בפני בית המשפט".

אתמול, עם הסגרתו של בוחבוט למשטרה, התברר כי אחיו, אלמוג בוחבוט, מרצה עונש מאסר של שבע שנים לאחר שהורשע בדצמבר 2009 בהריגת שני חבריו בתאונה קטלנית שאירעה בנובמבר 2007. אלמוג, שהיה בן 19 בזמן שאירעה התאונה, הורשע במשפטו בנהיגה בלתי סבירה, נהיגה מופרזת, אי חגירת חגורת בטיחות ואי הגבלת מספר הנוסעים עבור נהג חדש. התאונה אירעה בצומת מתן בצפון הארץ, במקום שבו הוגבלה בזמנו המהירות ל-60 קמ"ש בשל עבודות בכביש, אולם לפי המשטרה, בוחבוט נסע במהירות של לא פחות מ-80 קמ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully