וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידים נגד אלימות ברהט: "הדם שלנו לא הפקר"

רמי שני

23.2.2011 / 13:13

חבריו ללימודים של הנער שנרצח ברהט וגופתו הוצתה, קייס אבו סיאם, מקיימים הפגנה נגד האלימות בעיר. "לא מוכנים לוותר על עוד נשמות בגלל האלימות"

אלפי תלמידים מבתי הספר בעיר הבדואית רהט מקיימים היום (רביעי) עצרת נגד האלימות בעיר בעקבות רצח הנער קייס אבו סיאם בשבוע שעבר. התלמידים נושאים שלטים עליהם נכתב בין היתר: "לא מוכנים לוותר על עוד נשמות בגלל האלימות", "הדם שלנו לא הפקר" ו-"הסבלנות היא הכוח שלנו".

העצרת מנוהלת על ידי חברי מועצות התלמידים בעיר. רבים מהתלמידים נושאים את תמונות הנער שנרצח ורבים מחבריו לספסל הלימודים הכינו תליונים עם תמונתו של אבו סיאם, אותם הם נושאים על צוואריהם.

בסוף השבוע עצרה המשטרה שני קטינים, שלטענתה הודו ברצח אבו סיאם ואף שחזרו אותו. השניים אמרו בחקירתם כי הם קינאו בנער על הצלחתו הגדולה בכל התחומים והחליטו לפגוע בו. חקירת המשטרה מתמקדת כעת בהשתלשלות המקרה, שבמהלכו נשרף הנער למוות. ככל הידוע, השניים הינם קרובי משפחתו של הנרצח והמעשה תוכנן לפני הוצאתו אל הפועל.

שני הנערים החשודים ברצח הציתו ערימת צמיגים וקרטונים על הגופה, ואז הלכו למועדון סנוקר ברהט, כדי להפיג את המתח בו היו שרויים.

  • עוד באותו נושא:
  • רהט
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully