וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה חושדים: הרצח ברהט בוצע בגלל קנאה

רמי שני

19.2.2011 / 21:25

יומיים לאחר מציאת גופת הנער קייס אבו סיאם מהעיר רהט, טוענת המשטרה כי הצליחה לפענח את נסיבות הירצחו. שני קטינים נעצרו בחשד לביצוע המעשה. הרקע: קנאה בהצלחת הנרצח בכל התחומים

היחידה המרכזית במשטרה מרחב נגב טוענת הערב (שבת) כי הצליחה לפענח את הרצח של הנער קייס אבו סיאם, שאירע שלשום בעיר רהט. חוקרי היחידה עצרו בסוף השבוע שני קטינים, שלטענת המשטרה הודו במעשה ואף שחזרו אותו. השניים אמרו בחקירתם כי הם קינאו בנער על הצלחתו הגדולה בכל התחומים והחליטו לפגוע בו. חקירת המשטרה מתמקדת כעת בהשתלשלות המקרה, שבמהלכו נשרף הנער למוות. ככל הידוע, השניים הינם קרובי משפחתו של הנרצח והמעשה תוכנן לפני הוצאתו אל הפועל.

קייס הגיע עם קרוב משפחה שלו להתפלל במסגד, ביום חמישי לפנות ערב. אחר כך, הוא ככל הידוע, הלך עם חבריו לשחק באולם ספורט. שני הנערים, המתגוררים באותה שכונה ונמנים על המשפחה המורחבת של חמולת אבו סיאם ברהט, פגשו בנער, בן גילם. על פי החשד, הם איימו עליו ודרשו ממנו לבוא עמם. לא נשללת האפשרות שבשלב זה הם פתחו עמו בשיחה ידידותית תחילה, בה שכנעו אותו להצטרף אליהם.

בשלב מסוים, כשהיו בסביבת כביש בחלק הדרומי של רהט הם דקרו אותו, גררו אותו דרך גשר נמוך אל ערוץ ואדי העובר מתחת לכביש, הביאו אותו אל ערימת צמיגים וקרטונים שהכינו מבעוד מועד, עטפו את הנער בחומרי השריפה, הציתו את חומרי הבערה ונמלטו מהמקום. המשטרה הצליחה ככל הנראה לבצע מעקב אחר חלק משיחות הטלפון שניהל הנער. ככל הידוע, ביניהן הייתה שיחה עם שני הנערים ולא מן הנמנע שכך הצליחו החוקרים להגיע לחשודים. אישה מהמשפחה, שנעצרה בשלב מוקדם של החקירה, שוחררה לאחר שבחקירתה התברר כי אין לה קשר לרצח.

המשטרה ביקשה הערב מבית משפט השלום בבאר שבע להאריך את מעצרם של השניים. הדיון בעניין יתקיים בדלתיים סגורות אך צו איסור הפרסום שהוטל על החקירה, הוסר הערב לאחר ששני הנערים הודו במעשה ושחזרו אותו. השניים מיוצגים בהליך המשפטי בידי עורכת הדין מריה מזאוי-מרשי מהסניגוריה הציבורית.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully