וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הרווחה על פרשת המין בדרום: "מריח כמו כישלון מערכתי"

השר כהן הודיע כי משרדו יבדוק את הטענות שלפיהן מחלקת הרווחה בקריית גת על כך שידעו על התנהלותה של החשודה בקיום יחסי מין עם ילדים ונערים ולא עשו דבר. "נעשה מה שנידרש"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

שר הרווחה מאיר כהן הודיע הבוקר (ראשון) כי יבדוק את התנהלות גורמי הרווחה בקריית גת סביב פרשת המין בעיר, שבמסגרתה אישה בת 38 חשודה שקיימה יחסי מין עם מאות ילדים ובני נוער לאורך שנים. "זהו מקרה מזעזע שמריח כמו כישלון מערכתי, המצריך בדיקה מעמיקה בנוגע לחלקה של הרווחה בנושא, וזה מה שאני מתכוון לעשות הבוקר", אמר השר כהן לוואלה! חדשות. "בעוד שעתיים אני אקיים פגישה עם מנכ"ל המשרד יוסי סילמן, ומה שנידרש אליו כדי לסייע לחקירה – נעשה". עוד אומרים בסביבתו של השר כי לא היה מודע לכל הטענות לכשלי המערכת טרם המקרה.

בימים האחרונים עלו האשמות נגד מחלקת הרווחה בעיר שהייתה מודעת למעשיה של החשודה ולא עשו דבר. "כולם ידעו, גם ברווחה ידעו שישנו סיפור שכזה, שאחת הנשים בעיר מתנהלת באופן שכזה עם נערים, ואף אחד לא טיפל בזה כמו שצריך", אמר בסוף השבוע לוואלה! חדשות גורם המעורב בחקירה.

עוד בנושא:
חשודה ששכבה עם מאות ילדים: "הייתה לה אובססיה"
"החשודה אמרה לבני הקטין: 'תביא איתך חבר ובוא'"

הארכת מעצר לחשודה בבעילת קטינים בדרום . מאי 2014. שי מכלוף, צילום מסך
החשודה בהארכת מעצרה/צילום מסך, שי מכלוף

"לא מדובר בכמה ימים, שבועות או חודשים, אנחנו מדברים על שנים שבהם נערים מכל רחבי הדרום היו מגיעים לבית של האישה. ההתנהלות המוזרה של גורמי הרווחה בעיר לא מובנת", הוסיף הגורם. "גם כשהמשטרה התחילה לחקור סירבו ברווחה להעביר את התיקים של האישה למשטרה, ורק אחרי שבית המשפט הוציא צו בדרישה להעביר את התיקים הם יועברו".

גורמי חינוך בעיר סיפרו לוואלה! חדשות כי הסיפור התגלה כשאחת המורות בתיכון בעיר ראתה תכתובות באפליקציית ווטסאפ בין התלמידים, שבהם הם דיברו על חשש מהידבקות בנגיף האיידס. "ידעתי על כך ביום שלישי האחרון, אבל הצוותים החינוכיים ידעו על כך כבר לפני שבוע. כשהבעתי פליאה ותדהמה, הם הביטו אליי באופן מוזר, כאילו, 'מה את לא יודעת על מה מדובר?' הסיפור הזה היה מוכר גורמים רבים בעיר. נכון שלא כולם היו מודעים לזה שקטינים היו משתתפים בסיפור הזה, אבל כולם ידעו כבר הרבה זמן על המקרים ועל הבחורה המדוברת, גם גורמי הרווחה", סיפר אחד הגורמים.

הפרשה נחשפה לאחר שעלה חשד שהאישה הדביקה נערים שעמם קיימה יחסי מין בנגיף ה-HIV. החשודה נעצרה ביום רביעי שעבר בחשד שקיימה יחסי מין עם צעירים מתחת לגיל 14 באופן קבוע. בחקירתה במשטרה היא קשרה את עצמה למעשים המיוחסים לה. כמו כן, היא ביקשה לעבוד בדיקת איידס.

לפניות לכתבים:
רויטל בלומנפלד - revital.blumenfeld@walla.com
יניר יגנה - Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully