וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם התעלפה על ההגה - בתה בת ה-8 הצילה את חייהן

16.5.2014 / 12:09

אבי פורטר, תלמידת כיתה ב' מקנזס, ראתה את אמה מאבדת את ההכרה תוך כדי נהיגה ובקור רוח לקחה פיקוד והשתלטה על הרכב. "היא פחדה מאוד", אמר שוטר שסייע לה לעצור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
התנסתה בנסיעה על מכסחת הדשא של אבא. אבי פורטר בת ה-8/מערכת וואלה, צילום מסך

ילדה בת שמונה מקנזס עלתה השבוע לכותרות בכלי התקשורת בארצות הברית לאחר שלקחה לידיה את הגה הרכב המשפחתי במהלך נסיעה בכביש המהיר, לאחר שאמה התעלפה. בעקבות קור רוחה המרשים ניצלו חייהן של השתיים, והילדה תקבל אות הערכה מהמשטרה המקומית על אומץ לב.

אמה של אבי פורטר, תלמידת כיתה ב', הסיעה אותה לבית הספר בעיר גלנה שמדרום לקנזס סיטי בבוקר יום רביעי. לפתע איבדה האם את ההכרה מסיבה שאינה ידועה, והרכב, מסוג SUV, המשיך לנסוע והתקרב במהירות לצומת מסוכן. הילדה, שהתנסתה מעט בביצוע פניות במכסחת הדשא ובטרקטור של אביה, לקחה את ההגה, ייצבה את המכונית והחלה לנסוע לעבר ביתה, כשבמהלך הנסיעה אף ביצעה פניית פרסה. עם זאת, אבי לא יכלה לעצור את הרכב.

בשלב מסוים הבחין ברכב קצין המשטרה ג'ימי המילטון. בריאיון לכלי תקשורת מקומי סיפר השוטר כי הבחין ב-SUV נוסע במהירות של כ-30 קמ"ש ומזגזג בין נתיבים. הדבר גרם לו לחשוד שהנהג נוהג תחת השפעת אלכוהול, אך כשהתקרב ראה מחלון הרכב את האם ללא הכרה ואת הילדה על ההגה, כשהצומת במרחק מטרים ספורים. "ב-8:37 יש המון תנועה והמון משאיות בכבישים", אמר מפקד משטרת גלנה, לארי דלמומט.

עוד כותרות שאסור לפספס בוואלה! חדשות:
צפו: נסיעה מטורפת במגלשת המים התלולה בעולם
"תינוק הפלא": נפל מגובה של 11 קומות - ושרד
סין: ניסר את רגליו כי לא היה לו כסף לניתוח

אבי פורטר מתראיינת לכלי התקשורת:

המילטון סיפר כי ניסה לנסוע לפני הרכב, בניסיון שאבי תתחכך במכוניתו וכך לבלום את הנסיעה. אך אבי החליפה נתיבים כדי לא לפגוע בו. בשלב מסוים הוא צעק לה במהלך הנסיעה להעביר את המכונית למצב "חניה", אך אבי השיבה כי אינה יודעת איך. לבסוף, אמר לה שעליה להתנגש בו כדי להגיע לעצירה, אך אבי אמרה שהיא מפחדת. המילטון הרגיע אותה והשניים התנגשו. או אז, לחץ המילטון על הבלמים עד ששני הרכבים נעצרו. הנסיעה המסוכנת הסתיימה.

"לא ראיתי אותה בוכה", סיפר השוטר המילטון יום לאחר מכן, "אבל מהבעת פניה וגוון הקול שלה היה אפשר להבין שהיא פחדה. אבל היא הצליחה לשמור על קור רוח". לאחר שהאירוע הסתיים, פינו צוותי החירום את אמה של אבי, שלי, לבית החולים.

אביה של אבי אמר השבוע כי הוא "אסיר תודה" לשוטר שתפקודו בסיטואציה ככל הנראה מנע אסון. "ללא ספק מלאכים שמרו עליהם", הוסיף. השוטר המילטון צפוי לקבל ציון לשבח מהתחנה. "הוא עשה עבודה מצוינת", אמר מפקדו. גם אבי הקטנה לא תצא בידיים ריקות, ותקבל מעיריית גלנה, המונה כ-3,000 תושבים, תעודת הוקרה על "אומץ לב יוצא דופן בסיטואציה מסכנת חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully