וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הארנבת לחמור: 6,000 כדורים חיים בפינת ליטוף

16.5.2014 / 18:47

בעקבות מידע מודיעיני פשטו שוטרים על האתר התמים בטייבה, שם נדהמו לגלות אלפי כדורי רובה, מקלע ואקדח. המנהל, אחיו ועובד המקום נעצרו, וכעת בודקים למי יועדה התחמושת

משטרת טייבה, מרץ 2013. דרור עינב
מלחמת חורמה נגד מצבורי הנשק. תחנת המשטרה בטייבה/דרור עינב

המשטרה עצרה השבוע את הבעלים של פינת ליטוף בטייבה, את אחיו שמנהל אותו וכן עובד תושב השטחים, שעל פי החשד הסליק בין הכלובים של בעלי החיים תחמושת רבה. בפשיטה על המקום גילו שוטרי מרחב השרון יותר מ-6,000 כדורי רובה, מקלע ואקדח. במשטרה בודקים כעתה מהיכן נגנבו הכדורים ולמי יועדו.

בתחילת השבוע קיבלו אנשי המודיעין של משטרת טייבה מידע מודיעיני שלפיו בפינת הליטוף של טייבה שומרים במחסן תחמושת עבור גורמים פליליים. מיד אחרי שהתקבל המידע, הציבה המשטרה תצפיות סמוך לפינת הליטוף. זמן קצר אחר כך הבחינו השוטרים בעובד המקום מוציא מהאדמה כמה צינורות. הבלשים מיהרו לעצור אותו וגילו בתוך הצינורות מספר רב של כדורי רובה ואקדח. בחקירתו הראשונית טען כי מנהל המקום הנחה אותו להעביר את הצינורות אל מחוץ למקום. לטענתו, הוא סבר בכלל שמדובר בפסולת ולא ידע דבר על התחמושת. במהלך חיפוש במקום נמצאו, כאמור, אלפי כדורים נוספים.


עוד בוואלה! חדשות:
הנשק המשטרתי ללכידת פעילי "תג מחיר" בגדה: מזל"ט
דוח חשאי: איראן ממשיכה לפתח הטילים הבליסטיים
ארדואן למפגין: "למה אתה בורח, זרע ישראל?". צפו

בעקבות זאת, המשטרה עצרה גם את מנהל המקום ואת אחיו. השניים, באמצעות עורך הדין אהרון רוזה, הכחישו את החשדות שיוחסו להם וטענו כי לא היו מודעים לכך שבפינת הליטוף נשמרת תחמושת. מעצרם הוארך עד היום (שישי) על ידי שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, מירב גרינברג.

בשנתיים האחרונות מנהלת המשטרה מלחמת חורמה נגד מצבורי הנשק הנמצאים בידי גורמים עברייניים במגזר הערבי. במסגרת זאת היו מאות מבצעים לאיתור כלי נשק ותחמושת במגזר. מאמצי המשטרה, כך נראה, גרמו לעבריינים למצוא דרכים מקוריות להסתרת כלי נשק ותחמושת.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully