וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם סרטן: אסיר ששוחרר למעצר בית נדרש לחזור לכלא

23.2.2014 / 22:21

אילן בראמי שוחרר בעבר לאחר שמידת מסוכנותו הוכחה כנמוכה, אולם היום החליטה הפרקליטות להשאירו בבית הכלא למרות שהוא ואימו חולים בסרטן קטלני. "התאבל על אחיו ביום שתקף"

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

.

בית משפט השלום בבאר שבע החליט היום (ראשון) כי אילן בראמי, תושב אשקלון בן 53, המואשם בעבירה של איומים - יישאר במעצר. רק שלושה חודשים קודם לכן חזר בראמי לכותלי בית הכלא לאחר ששהה במעצר בית על מנת לטפל באימו החולה. עכשיו, כשגם הוא חולה בסרטן גרורתי, נאבקים הוא ועורכת דינו להשיבו למעצר בית.

עוד בוואלה! חדשות:
דרמה בכלא: אסיר שירה בשלושה סוהרים נורה למוות
האסיר שירה ב"רימונים": רצח וביתר גופת צעיר בארה"ב
ה"ירי" בהוסטל אקים: החורים בחלון נגרמו מקדיחה

האסיר הרגיש ברע לפני כמה ימים והחליט ללכת לבדיקות. מהבדיקות התגלה כי בגופו מקנן סרטן במצב מתקדם. את הבשורה הלא נעימה קיבל בבית הכלא לאחר שנעצר באשמת איומים. ביום גילוי מצבתו של אחיו, שנפטר כתוצאה ממחלת הסרטן, יצא בראמי מבית העלמין ונכנס למכולת השכונתית. ברגע של צער עמוק שהתרגם משום מה לתוקפנות, איים על בעל המכולת עם בקבוק וודקה ואמר לו "אני אשרוף את החנות, אני לא מפחד מאף אחד", ונעצר.

לאחר שהואשם בעבירות של איומים. פרקליטתו, עורכת הדין חן בן-חיים, התעקשה על כך שמידת מסוכנותו של מרשה נמוכה ביותר וראוי שישהה במעצר בית על מנת לטפל באימו החולה.

למרות הסרטן: הנאשם באיומים נשאר במעצר. שי מכלוף
זכה בתעודת הוקרה מן התוכנית "יצאת צדיק". בראמי/שי מכלוף

בקשתה של עורכת הדין אושרה ובראמי הועבר למעצר בית בתנאים מחמירים הכוללים איזוק אלקטרוני ודיווח על מקום הימצאו. אך לאחרונה הפרקליטות לא חשה בנוח עם השחרור והתעקשה להחזירו למעצר בבית הכלא. בית המשפט המחוזי קיבל את ערר המדינה והחזירו למאסר. אבל עכשיו, משהנסיבות השתנו ובראמי חולה ונזקק לטיפולים כימותרפיים, חוזרת ומבקשת עורכת דינו להשיבו למעצר בית.

אמו ציינה כי בנה לא עשה דבר, וסיפרה כי הוא אף זכה בתעודת הוקרה מן התוכנית "יצאת צדיק" ששודרה בערוץ 2, בעת שעבד כאינסטלטור. "בסך הכל הוא נכנס למכולת ביקש סיגריות ואז החל הריב. הוא לא גנב ולא פושע", אמרה. לטענתה, נסיבות יום התקיפה והצער הכבד בו היה שרוי בנה הם הגורמים העיקריים להתנהגות יוצאת הדופן של בנה, "כשעצרו אותו הוא איבד את אח שלו. עוד לא עבר חודש מאז. אני מאוד מבקשת תעשו בשבילי חסד, תשחררו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully