וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אישה קפצה עם בנה בן ה-7 מהקומה השנייה

9.12.2013 / 10:03

האישה בת ה-47, המסוכסכת עם בעלה, שמעה אותו מגיע בשעת לילה לבית, ואז מסיבה שטרם הובהרה קפצה עם הילד מהחלון. השניים נפצעו קל-בינוני, והאם, שמצבה הנפשי מעורער, נעצרה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

מה קרה הלילה בכפר חב"ד? אישה בת 47 ובנה בן ה-7 נפצעו באורח קל עד בינוני אחרי שקפצו מהקומה השנייה בבניין מגורים ביישוב שליד לוד. השניים אושפזו בבית החולים, והמשטרה פתחה בחקירה.

מתחקיר ראשוני של האירוע עלה כי מעט אחרי חצות (שני) הגיע האב בן ה-40 לדירה, ודפק בדלת שהייתה נעולה. האישה, שמסוכסכת עמו לכאורה, החליטה לא לפתוח את הדלת. מיד לאחר מכן, מסיבה שטרם הובהרה, היא החליטה לקפוץ יחד עם בנה היחיד מחלון הבית בניסיון להימלט. לדברי אחד השכנים, היא שמה כיסא עמו טיפסה על החלון, התיישבה על המזגן ומשם קפצה למטה.

למרבה המזל, השניים נחתו על גג רכב חונה, שריכך את המכה. חרף הנפילה, האישה הצליחה לקום, הגיעה לשכן בקומה הראשונה, וזה הזעיק את כוחות המשטרה ומד"א.

חובשים ופרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו לפצועים טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם לבית החולים אסף הרופא. האם סובלת מחבלות בגפיים, ובנה נפגע בבטנו. "היה בלאגן והיסטריה", סיפר לוואלה! חדשות חובש מתנדב של איחוד הצלה מכפר חב"ד שהגיע ראשון לזירה. "מהבדיקה הראשונה לא נראו פגיעות חיצוניות, אולם הרכב נפגע קשה".

במקביל, המשטרה עצרה את האם בחשד לתקיפת חסר ישע. אחרי ששוחררה מבית החולים היא נלקחה לחקירה כדי להבין את פשר האירוע. בהמשך היום יתקיים דיון בבית משפט השלום בראשון לציון בבקשה להארכת מעצרה של האם - שמצבה הנפשי מעורער.

עוד בוואלה! חדשות:
24 שעות לפני: מי ייצג את ישראל בטקס למנדלה?
היום: הפוגה בגשמים - לקראת המשך שבוע סוער
היסטוריה: "צינור הימים" לים המלח יוצא לדרך

אם קפצה עם בנה מהחלון בכפר חב"ד, השניים אושפזו במצב בינוני, דצמבר 2013. יותם רונן
הנזק כתוצאה מהנפילה/יותם רונן

אחד השכנים שמכיר את המשפחה סיפר: "הם כל הזמן רבים וצועקים - זה לא חדש". לדבריו, הבעל שעבד כמורה - פוטר לאחרונה והוסיף שהזוג היה מצוי בקשיים כלכליים.

בנוגע למה שאירע בלילה הוסיף: "היא לא פתחה לו את הדלת, אבל בסוף הוא אמר לה שהוא הולך. אז שמענו 'זפטה' חזקה. זה היה כשהיא קפצה". השכן סיפר כי האמא והילד נחתו על כלי הרכב של אחותו, מה שלטעמו הציל אותם ממווצ. "אחותי תמיד מחנה את הרכב במקום אחר, אבל דווקא אתמול היא חנתה מתחת לחלון - וזה לדעתי גם מה שהציל אותם, כי אם הם היו נופלים על אספלט, זה היה נגמר באסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אם קפצה עם בנה מהחלון בכפר חב"ד, השניים אושפזו במצב בינוני, דצמבר 2013. יותם רונן
"זה יכול היה להיגמר באסון". זירת האירוע, הבוקר/יותם רונן
  • עוד באותו נושא:
  • כפר חב"ד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully