וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בשחקים: התנגשו בצניחה חופשית - ונהרגו

לדברי הרשויות באריזונה, שני צנחנים חובבים צללו אל מותם לאחר שהתנגשו זה בזה באוויר בגובה 100 מטרים. לפי שעה זהותם אינה ידועה, אך לדברי המשטרה לא מדובר באזרחי ארה"ב

טרגדיה בארצות הברית: שני צנחנים חובבים נהרגו הלילה (רביעי) במהלך צניחה חופשית במערב אריזונה, כך דיווחו הרשויות במדינה. על פי העדויות, הטרגדיה אירעה לאחר שהשניים התנגשו זה בזה באוויר בגובה של 100 מטרים בעת שמצנחיהם נפתחו, זמן קצר לאחר שקפצו מהמטוס. כתוצאה מההתנגשות, כך סיפר דובר המשטרה המקומית סמל בריאן ג'רום, המצנחים של השניים הסתבכו ונשמטו והם צללו לקרקע.

עוד חדשות מהעולם
הוואי: דייג יצא למים בקיאק – ונהרג מתקיפת כריש
תאונת שרשרת קטלנית בבלגיה: 100 כלי רכב התנגשו
צפו: מדוע עצרה המשטרה את "הספרית הערומה"?

עוד נמסר מהמשטרה כי מותו של אחד הצנחנים נקבע במקום האירוע – אתר צניחה הממוקם כ-100 קילומטרים מדרום לעיר פיניקס – ואילו הצנחן השני הובהל במצב אנוש למרכז הרפואי האזורי "קסה גרנדה" ושם מת מפצעיו. צנחן נוסף נפצע באורח קל במהלך האירוע, אולם לדברי המשטרה פציעתו לא נגרמה בשל ההתנגשות באוויר של השניים. לפי שעה זהות ההרוגים אינה ידועה, אולם לדברי ג'רום, לא מדובר באזרחי ארצות הברית. עוד נמסר כי המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

האתר שבו אירע האסון נחשב לאחד מאתרי הצניחה הגדולים בעולם. בסוף השבוע אף התאספו במקום עשרות נשים במטרה לשבור את השיא העולמי בצניחה קבוצתית של נשים. לדברי ננסי קורין, דוברת התאחדות הצנחנים האמריקנית, 63 נשים צנחו יחד במהופך ובכך שברו את השיא הקודם – צניחה קבוצתית של 41 נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully