וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרד שבוע ללא מזון ומים במכונית הפוכה בשלג

ריצ'רד קוסטר בן ה-36 מקולורדו ישב במכונית כשלפתע איבד חברו את השליטה, והידרדר לנחל סמוך. החבר נהרג, וקוסטר נאלץ לשרוד בימים הבאים ללא אספקה. "חשבתי שזה חלום"

כלוא בשלג: תושב העיירה ווסטקליף שבמדינת קולורדו בארצות הברית שרד לא פחות משישה ימים כשהוא כלוא בכלי רכב הפוך, ולצדו גופת חברו שמת בתאונה. ריצ'רד קוסטר בן ה-36 ישב במושב שלצד חברו רונלד מור, שנהג במכונית, בעת שהשניים נסעו בהרים המושלגים. בשלב מסוים, איבד מור שליטה על הרכב, שהתהפך לערוץ נחל בצד הכביש בעומק של עשרה מטרים.

מור נהרג במקום וריצ'רד מצא את עצמו כלוא, מבלי יכולת להזיז את רגליו כשאין איש בסביבה. "אני זוכר שאמרתי לעצמי שאיני יכול לזוז, אינני יכול לצאת מהרכב", סיפר קוסטר ממיטת בית החולים בקולורדו ספרינגס שם הוא מתאושש. קוסטר "בילה" את ששת הימים הקרובים ברכב, ללא מים ומזון.

ב-17 באוקטובר אירע נס, כאשר עובד תחזוקה של הכביש המהיר עצר את כלי הרכב בו נסע לא הרחק מהרכב הפוך. קוסטר שמע את קולות הרכב, הוציא את ידו מחלון שבור ופתח בצעקות לעזרה. "חשבתי שזה חלום", סיפר. קוסטר איבד את שתי רגליו בתאונה, אולם לדבריו יש לו "יצר חזק להמשיך ולחיות". "אני חושב שלאלוהים יש תכנית בשבילי", אמר.

עוד מהנעשה בעולם:
צפו: מסיבת ריקודים בקולומביה הפכה למרחץ דמים
חשש בבריטניה: גזע כלבים חדש ש"יכול להרוג אריה"
צפו: עיטם "גנב" מצלמה נסתרת באוסטרליה – וצילם

(עדכון ראשון: 20:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully