וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המאהבת ההריונית צצה בחתונה ותקפה את הכלה

יומו המשמח של זוג מסין הפך לתקרית אלימה ומביכה, כאשר באירוע הופיעה צעירה נוספת, עם שמלת כלה ומצב רוח קרבי. כעבור דקות הצליחו להשתלט עליהן, אך קשה לומר שזה נגמר יפה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

זה כנראה הסיוט של כל חתן: סרטון שהועלה שלשום (רביעי) ליוטיוב תיעד אירוע משמח במיוחד, שהפך עד מהרה לתקרית אלימה, מביכה ומצערת מאוד עבור כל המעורבים בה. הדבר התרחש בעיר שנז'ן שבדרום סין, כאשר המאהבת של החתן הופיעה לפתע בטקס המרגש – כשהיא עוטה עליה שמלת כלה ומצב רוח קרבי במיוחד.

חדשות נוספות מהעולם:
צפו בנחש שגרם לנוסעי מכונית באוסטרליה לצרוח בבעתה
מתרחצים בנתניה סייעו לחלץ דולפין פצוע
הפטמה היהודית שהכניסה את "ניו יורק טיימס" למגננה

הפילגש ההרה התפרצה לחתונה ותקפה את הכלה.
"יכולת לעשות הפלה ונמנעת מזה ועכשיו את באה לכאן עם הבטן הגדולה שלך"

תוך שניות היא התקרבה לכלה ה"מקורית", והשתיים החלו לתקוף אחת את השנייה. החתן ההמום והמבויש, וכך גם האורחים, מיהרו לנסות להפריד בין השתיים, כשהן מנסות לתקוף אחת את השנייה. לזמן קצר נראה כי האורחת הלא-קרואה נרגעת מעט, אולם אחר כך היא פתחה במתקפה נוספת על הצעירה, שזה אמור היה להיות יומה המאושר ביותר. לבסוף הצליחו הנוכחים באולם להשתלט על הנשים.

בשלב זה שב החתן שב לרעייתו הטרייה וניסה לפייס אותה, אך ללא הצלחה מרובה. לפי הדיווחים בכלי התקשורת בסין, הכלה הטיחה בפילגש: "יכולת לעשות הפלה ונמנעת מזה ועכשיו את באה לכאן עם הבטן הגדולה שלך". אחר כך היא הוסיפה ותהתה: "איך אני אמורה לדעת של מי הילד הזה? את מנסה להכריח אותנו לרכוש לך בית? נראה לך שאנחנו יכולים לממן את זה?".

(עדכון ראשון: 18:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully