וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום קטלני בדרכים: 3 הרוגים בתאונות ברחבי הארץ

כתבי וואלה! חדשות

25.11.2013 / 13:04

המשטרה עדיין תרה אחר נהג שדרס למוות את מאיר סולומון בראשון לציון. בתאונות נוספות נהרגו רוכב אופנוע בתל אביב ורוכב אופניים בדרום. פצועה אנוש מפגיעת משאית בקסטינה

צילום: אבי כהן, שבתי בנדט; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

יום קשה בדרכים: שלושה בני אדם נהרגו מאז שעות הבוקר בתאונות דרכים ברחבי המדינה. לפנות בוקר (שני) נהרג מאיר סולומון בן ה-83 בתאונת פגע וברח בראשון לציון, בשעות הבוקר קיפח את חייו רוכב אופנוע בתל אביב - ולקראת הצהריים נהרג אדם נוסף בתאונה בדרום הארץ.

הבוקר התחיל כאמור עם הודעה על תאונה בה נדרס קשיש על ידי נהג מכונית פרטית ברחוב מורדי הגיטאות, אשר נמלט מהמקום. "אני רוצה שיתפסו אותו ושהוא יקבל את העונש שלו", אמרה נכדתו של סולומון, מרים. "להשאיר אדם קשיש, צדיק, שאפילו לא ביקש עזרה שייקחו אותו לבית הכנסת, מוטל כמו נבלה - זה לא אנושי". מהמשטרה נמסר כי הם עושים מאמצים לאתר את הפוגע.

תאונה קטלנית נוספת אירעה הבוקר במרכז. סמוך לשעה 8:30 נפגע רוכב אופנוע בן 55 ממכונית פרטית ברחוב אבן גבירול שבתל אביב. צוות מד"א ממרחב דן שהוזעק למקום פינה את הרוכב לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נקבע מותו. "הפצוע היה באי שקט וסבל מכאבים. פינינו אותו כשהוא במצב קשה ולא יציב, ובבית החולים מצבו הידרדר ולצערנו למרות מאמצי הרופאים נקבע מותו", סיפרו אנשי מד"א שטיפלו בפצוע. לדבריהם, נהגת הרכב הפרטי שככל הנראה פגעה ברוכב הייתה נסערת ופונתה גם היא באמבולנס מד"א לטיפול רפואי בבית החולים.

הולכת רגל נהרגה מפגיעת משאית  בצומת קסטינה ליד קריית מלאכי, נובמבר 2013. חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה ליד צומת קסטינה/חטיבת דובר המשטרה

שעות ספורות מאוחר יותר נהרג רוכב אופניים, בן 65, מפגיעת משאית סמוך לצומת גורל, צפונית לבאר שבע. מהחקירה עלה כי המשאית ובה נהג בן 47, הגיעה מכיוון מזרח ופנתה לכיוון כביש מספר 40, אז אירעה הפגיעה הקטלנית ברוכב האופניים.

זמן קצר מאוחר יותר נפצעה צעירה כבת 20 באורח אנוש מפגיעת משאית בעת שחצתה את הכביש בצומת זבדיאל, סמוך לצומת קסטינה שבכביש מספר 40. מסוק הוזעק על מנת לפנותה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע."הגענו למקום בו שכבה אשה במרכז הכביש עם פגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית קשה", סיפר הפראמדיק יהודה אביבי, ממד"א לכיש, "הדבר הראשון שעשינו היה לתת לה טיפול מציל חיים, לייצב את מצבה ולקחת אותה לבית החולים, כשהיא מורדמת ומונשמת".

בוחנים וחוקרי משטרה שהגיעו לזירות של שתי התאונות בדרום, עיכבו לחקירה את שני הנהגים, שהחלו למסור את עדותם וגירסתם לאירועים בנקודות ההתרחשות.

בתאונה נוספת נפצעו שני בני אדם באורח קל בהתנגשות בין משאית, אוטובוס ומכונית בכביש מספר 73, בין כפר ברוך לבין קיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל. עומסי תנועה הורגשו באזור.

לקריאה נוספת:
הקלה בעונש לנהג שנרדם ומחק משפחה בדרך לחתונה?
הרוכב גרם לתאונה ותבע נזיקין
מדריך: איך תבחרו מצלמת דשבורד?

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
הולכת רגל נהרגה מפגיעת משאית  בצומת קסטינה ליד קריית מלאכי, נובמבר 2013. חטיבת דובר המשטרה
הולכת רגל נהרגה מפגיעת משאית בצומת קסטינה ליד קריית מלאכי, נובמבר 2013/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully