וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: 2 מטוסים מתנגשים באוויר, הנוסעים מזנקים

תשעה צנחנים ושני טייסים שרדו התנגשות בגובה 12 אלף רגל. מסיבה שטרם התבררה המטוס האחורי במבנה עקף את המטוס הקדמי וגרם להתפרקותו. "המטוס הפך לכדור אש, הכנפיים התנתקו"

עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

סרטון שצולם ממצלמת-קסדה תיעד את התרסקות שני המטוסים בוויסקונסין, שהתנגשו זה בזה בגובה 12 אלף רגל. רשת אן-בי-סי פרסמה את הסרטון, המציג את תשעת הצנחנים שהמריאו במטוסי צסנה ושרדו את ההתנגשות אחרי שצנחו בשלום. לפי כמה דיווחים, הרשת רכשה את הזכויות לשידור הסרטון תמורת "סכום של 6 ספרות".

הקבוצה, בראשות מדריך הצניחה הוותיק מייק רובינסון, המריאה לצניחה ביום שבת. מסיבה שטרם התבררה, המטוס האחורי במבנה התנגש במטוס הקדמי. "כמה שניות לפני הקפיצה, המטוס שהיה מאחורינו עקף אותנו", סיפר רובינסון, בן 64. "המטוס שלנו הפך לכדור אש ענק והכנפיים התנתקו ממנו". רובינסון והצנחנים שהיו במטוס הקדמי נאלצו לזנק ממנו, והטייס הפעיל את כיסא המפלט.

צפו בתיעוד ההתרסקות:

במטוס השני היו חמישה צנחנים – שלושה שעמדו ליד הדלת ועמדו לצנוח, ועוד שניים שהמתינו לתורם. מעוצמת ההתנגשות, שלושת הצנחנים הראשונים הושלכו לאוויר. שני הצנחנים האחרים זינקו אחריהם. הטייס הצליח להנחית את המטוס המפורק בשלום.

בדרכו לקרקע, צפה רובינסון במטוס ממנו קפץ מתפרק וצולל לקרקע בכדור אש. "עיקר הדאגה הייתה שלא ניפול לאזור ההתרסקות", סיפר. לדבריו, הוא ושאר הצנחנים נאלצו לנווט את עצמם הרחק מהשברים הבוערים, אך הטייס לא היה מצויד במצנח שניתן לנווטו. למרבה המזל, הטייס נחת הרחק מאזור ההתרסקות וסבל משברים קלים בלבד.


חדשות נוספות מהעולם:
גנבו לאמה מקרקס – ולקחו אותה לסיבוב בעיר
אחת למיליארד: "תינוקת זאב" נולדה בהודו
סין: מורה הכריחה ילד בן 10 לקפוץ אל מותו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully