וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: קורבן ניסיון החיסול שרד בעבר ירי

3.11.2013 / 1:24

לפני כשנה וחצי נורה ברגלו ונפצע קל עד בינוני הגבר שנפגע אמש באורח אנוש בפיצוץ מטען ברכבו באשקלון. מעוברי אורח שביקשו לעזור לו הוא דרש שלא להזעיק את המשטרה

צילום: מתוך פייסבוק, עריכה: טל רזניק

הגבר שנפצע אמש (שבת) באורח אנוש בפיצוץ מטען חבלה ברכבו ברחוב אורט באשקלון, היה יעד לניסיון חיסול כבר לפני שנה וחצי – אז הוא נפצע מירי באורח קל עד בינוני. הגבר, שהמשטרה חושדת כי הוא משתייך לארגון הפשיעה של העבריין שלום דומרני, נפצע ברגלו מירי שבוצע על ידי אלמונים באשקלון. הוא הועבר לטיפול בבית החולים ברזילי בעיר. בסרטון שהגיע לידי וואלה! חדשות נראה הגבר בדקות הראשונות לאחר שנורה ברגלו. עוברי אורח שהבחינו בו שרוע על המדרכה ביקשו לעזור לו, אך הוא דרש מהם שלא להזעיק את המשטרה, אלא רק להזמין עבורו אמבולנס. בתחילת הסרטון הוא סיפר כי נורה, אך לאחר מכן, טען "החלקתי במדרגות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הגבר שנפצע אמש בניסיון החיסול/מערכת וואלה, צילום מסך

בניגוד לטענות המשטרה, לפיהן הגבר פעל בעיקר בתחום הכספים וההימורים מטעם ארגון הפשיעה של דומרני, בסביבת ארגונו של העבריין הדרומי הכחישו זאת, ואמרו כי מדובר בסך הכול בצעיר שניסה להתחבר לחברים בארגון. יממה לאחר שג'קי בניטה ואבי ביטון - בכירים בארגונו של דומרני, נפגעו בחיסול שאירע לפני קצת יותר משבוע ברחוב מונטיפיורי באשקלון, הגבר שנפצע אמש בניסיון החיסול העלה לעמוד הפייסבוק שלו תמונה משותפת שלהם. בניטה, יד ימינו של ביטון, נהרג בפיצוץ המכונית שבו שהה עם ביטון, אשר היה יעד החיסול. ביטון עצמו נפצע באורח אנוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניסיון חיסול פלילי באשקלון. דייב בוימוביץ'
מקום הפיצוץ באשקלון, אמש/דייב בוימוביץ'

להערכת המשטרה, ביטון ודומרני בנו יחד אימפריית ענק החולשת על כל אזור אפשרי בדרום. בעוד שאנשיו האחרים של דומרני אחראים בעיקר לתחום המבצעים, עקב מעמדו הרם בהיררכיה הארגונית, העמיד דומרני את ביטון בראש הפירמידה בתחום ההימורים והשמירה על עסקי ההימורים. "זו מכה קשה מאוד ללא ספק לארגון של דומרני", אמר אחד ממכריו של ביטון לוואלה! חדשות. "הוא אחד החזקים בהיררכיה של דומרני. בולדוזר כזה שידע בדיוק מה לעשות על מנת שהארגון ימשיך לפעול".

שלום דומרני בהארכת מעצר בחשד לזיוף תצהירים. יולי 2013. בן קלמר
שלום דומרני/בן קלמר

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, הגיע למקום התקרית אמש, ואמר: "זה אירוע שממחיש את מה שאמרנו לאחרונה - שהמלחמה בארגוני הפשיעה והמאבק בהן בשנים האחרונות הם בדיוק כמו המאבק בטרור מבחינת סדר העדיפות. בהמשך לאירועים האחרונים, נכנסנו למיקוד מאמץ ברמה הארצית כדי להרגיע את השטח ולשים יד על העבריינים הבזויים שמבצעים את הפשעים החמורים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully