וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה מחדש חקירת היעלמותה של הילדה מדלן מק'קאן

המשטרה בפורטוגל הודיעה כי צוות חדש שלא קשור לחקירה שנסגרה בשנת 2008, יטפל בתיק במטרה לזהות קצות חוט חדשים שיובילו למציאת הילדה הבריטית. ההורים: "צעד משמעותי קדימה"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

המשטרה בפורטוגל פתחה מחדש היום (חמישי) את החקירה בדבר היעלמותה של הילדה הבריטית מדלן מק'קאן, לפי דיווח ברשת הבריטית הבי-בי-סי. גורם במשטרה המקומית מסר לכתבים כי זוהו מספר סוגיות שדורשות הבהרה בפרשה חטיפתה של הילדה לפני שש שנים בכפר נופש בפורטוגל, כשהייתה בת ארבע. החקירה הראשונית של הפרשה נסגרה בשנת 2008 וספגה ביקורת קשה בבריטניה, וכעת צוות נפרד מבקש להשלימה.

עיתונאית מקומית אמרה לרשת "סקיי ניוז" הבריטית כי קציני המשטרה "נבחרו בשל הניתוק הפיזי והרגשי שלהם מהמקרה, בתקווה שהם יוכלו לעבור על הפרטים בדקדוק ולמצוא משהו". לדבריה, פתיחה מחדש של התיק תאפשר להם "לדבר עם אנשים רלוונטיים שאולי לא הגיעו אליהם בחקירה הראשונית".

קלסתרון של החשוד במעורבות בהיעלמותה של הילדה הבריטית מדלן מק'קאן. רויטרס
יוביל למציאת החוטף? הקלסתרון שפרסמה המשטרה לפני כשבועיים/רויטרס

המשטרה בבריטניה פרסמה לפני כשבועיים קלסתרון, שנוצר בתוכנה לזיהוי פנים ומורכב משתי תמונות של אדם הדרוש לחקירה בחשד למעורבות בחטיפתה של מק'קאן. הקלסתרון מבוסס על עדויות חדשות מפי שני בני אדם, הטוענים שראו את החשוד בלילה שבו נחטפה מדלן. הקלסתרון מתאר גבר לבן שגילו 20 עד 40. מאז הפרסום, התקבלו יותר מ-2,400 שיחות טלפון מאזרחים במוקד הסקוטלנד יארד.

"קייט וג'רי מק'קאן לא רוצים לפתח ציפיות גבוהות מדי, אך אם המשטרה בפורטוגל תחדש את החקירה, יהיה זה צעד משמעותי קדימה", אמר הדובר של משפחתה של מדלן, והוסיף כי יכול להיות שהעניין המחודש בפרשה קשור לפרסומים על הילדה הבלונדינית שנחטפה לכאורה על ידי צוענים ביוון.

מחקירת המשטרה הבריטית עולה מקרה של חטיפה מתוכננת, והם מתמקדים באדם שנצפה נושא ילדה קרוב לזמן היעלמותה של מדלן מדירת הנופש של המשפחה. פרסום נוסף, שיכלול בקשה לסיוע הציבור, עתיד להיות משודר בהמשך החודש בטלוויזיה המקומית באירלנד.

לקריאה נוספת

מי היא הילדה הבלונדינית שנמצאה במחנה צועני ביוון?
פורסם קלסתרון של חשוד בהיעלמותה של מדלן מק’קאן
”מדלן מקאן שנחטפה לפני 4 שנים נצפתה בהודו”

  • עוד באותו נושא:
  • מדלן מקאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully