וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בארה"ב: שרפה במצית את איבר מינו של בנה

בית המשפט בניו המפשייר גזר 30 שנות מאסר על כריסטין גליניו, שגרמה נזק בלתי-הפיך לאיבר מינו של בנה בן ה-19. הבן פנה לאמו בבית המשפט: "אמי-לשעבר, הפסדת כל מה שהיה לך"

זוועה בארצות הברית: בית המשפט בניו המפשייר גזר 30 שנות מאסר על תושבת מסצ'וסטס בת 53 לאחר שהורשעה בהתעללות מדרגה ראשונה בבנה בן ה-19, כך דיווחו היום (שני) כלי התקשורת במדינה. מפסק הדין עולה כי האם, כריסטין גליניו, הכתה את בנה, שהיה בן 18 בזמן האירועים, והשחיתה את איבר מינו ואת פטמותיו באמצעות מצית. עוד עולה כי הבן, שעונה בשיטתיות בחודש אפריל השנה, הוכרח לשקר ולטעון כי גרם בעצמו לפציעות. במהלך הדיון שבו ניתן גזר דינה של האם תיאר הבן, שזהותו לא נחשפה, לפרטי פרטים כיצד התעללה בו אמו בבית המשפחה בעיר קונקורד שבמחוז מרימאק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
טענה כי עשתה את המעשים כי בנה איים לקיים עמה יחסי מין. האם, כריסטין גליניו/מערכת וואלה, צילום מסך

"אמי-לשעבר היקרה", קרא הבן את הצהרתו בבית המשפט, בעוד אמו ממררת בבכי במדי האסיר הכתומים, "מה שעשית לי הוא בלתי-נסלח. הכית והרעבת אותי, וכמעט חתכת לי את איבר המין. השלכת את בגדיי ולא אפשרת לי להתקלח". הבן המשיך בתיאור הזוועות, ופנה לאמו: "עכשיו כשאת מוגדרת פושעת, לא תוכלי לראות אותי מסיים את לימודיי וממשיך ללימודים בקולג'. אני מקווה שהבנת שהפסדת כל מה שהיה לך".

מפסק הדין עולה כי שני בני אדם נוספים השתתפו בהתעללות, בהם צעיר בן 20, תושב מדינת טנסי. הצעיר, דניאל טיילר קנטרל, מואשם בכך שחנק את קרבנו, שבר את קרסולו והכריח אותו לאכול צואה ותולעים. משפטו יחל בחודש הבא. כמו כן, דודניתו של הקרבן, איימי נסון בת ה-29, מואשמת בכך שציוותה עליו "לבלוע שתן וצואה ולאכול תולעים וסבון כלים". פסק הדין בעניינה יינתן בשבועות הקרובים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
השתתף גם הוא בהתעללות. טיילר קנטרל/מערכת וואלה, צילום מסך

לדברי העוזר לתובע המחוזי, ג'ורג' וולדרון, לאיבר מינו של הקרבן נגרם נזק בלתי-הפיך בשל פגיעה עצבית. על פי תצהיר שהוגש לבית המשפט, האם הודתה בפני החוקרים במסגרת עסקת טיעון כי שרפה את קצה איבר מינו של בנה. ואולם לטענתה היא עשתה זאת לאחר שבנה איים לקיים עמה יחסי מין. בתגובה, כך טענה האם, היא עטתה כפפות, תפסה באיבר מינו וקירבה אליו מצית למשך כמה שניות. "מה שהיא עשתה הוא אחד הדברים המזעזעים ביותר שנתקלתי בהם", סיפר וולדרון ל"דיילי מייל" הבריטי בתום הדיון בבית המשפט.

לקריאה נוספת
יומני "בית הזוועות": תיאורי אונס וסיוטים בלילות
ארה"ב: זוכה מרצח לאחר 23 שנות מאסר - ולקה בלבו
ארה"ב: 99 שנות מאסר לאם שהתעללה בבתה הפעוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully