וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הפנים המצרי שרד ניסיון התנקשות במכונית תופת

הפיצוץ אירע בסמוך לשיירתו של מוחמד איברהים, במעוזם של "האחים המוסלמים" בקהיר, אולם הוא לא נפגע. המשטרה ירתה למוות בשני חשודים בהפעלת המטען. לפחות 10 נפצעו בפיצוץ

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

שר הפנים של מצרים, מוחמד איברהים, ניצל מניסיון התנקשות כאשר מכונית תופת התפוצצה בסמוך לשיירתו בקהיר - כך דיווחו בצהריים (חמישי) סוכנות הידיעות. המשטרה ירתה למוות בשניים מהחשודים במעורבות באירוע, שפצע לפחות עשרה בני אדם.

הפיצוץ אירוע במחוז נאסר בבירה, מעוזם של האחים המוסלמים. בשלב זה ההערכה היא כי לא מדובר במחבל מתאבד אלא במכונית עמוסת חומרי נפץ שהופעלה מרחוק, והמשטרה המצרית - שנמצאת תחת סמכותו של שר הפנים - פועלת למצוא את החשודים בפיצוץ.

איבראהים צוטט בכלי התקשורת המקומיים לאחר התקיפה באומרו "זה לא הסוף, אלא ההתחלה של גל טרור חדש". איבראהים אמר כי הרשויות הן אלו שינצחו בסוף וקרא לאזרחים לנקוט במשנה זהירות. בתגובה לניסיון ההתנקשות גינה בכיר בתנועת האחים המוסלמים את המהלך. את ההודעה מסר הבכיר, עמאר דראג, בשם "הברית נגד ההפיכה", שמובילה תנועת האחים המוסלמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הפיצוץ אירע במעוז האחים המוסלמים בבירה/מערכת וואלה, צילום מסך

לדברי גורם ביטחון בכיר בקהיר, נהג כלי הרכב שבו נעשה שימוש בניסיון ההתנקשות באיברהים נהרג במהלך המתקפה. בראיון לעיתון "אל-אהראם" אמר ראש מערך הביטחון של קהיר, אוסמה אל-סגיר, כי בנוסף למכונית התופת, נפתחה אש לעבר כלי הרכב הממוגן של השר. "נהג מכונית התופת נהרג. החוקרים מצאו את שרידי גופתו והן הועברו לבדיקה", אמר אל-סגיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully