וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה עלה לנאום - והתקבל בשירת "יום הולדת שמח"

הנשיא, שחגג השבוע את יום הולדתו ה-52, הגיע לפיניקס כדי לדבר קהל על משבר המשכנתאות. הוא הופתע על ידי הנוכחים ששרו לכבודו במקהלה. אישה אף צעקה לעברו: "אוהבת אותך"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

לג'ון פ. קנדי היה את מרלין מונרו, לאובמה יש את פיניקס: נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, הגיע אתמול (שלישי) למדינת אריזונה לנאום על החזרת הביטחון לבעלי הדירות לאחר משבר המשכנתאות במדינה. הנשיא שהתקבל בהתלהבות רבה כשעלה לבמה החל בנאומו – שנקטע במהרה על ידי אישה שקראה לו מהקהל: "אני אוהבת אותך". אובמה השיב לה בלי להסס כי הוא אוהב אותה בחזרה.

כשניסה להמשיך בנאומו קראו לו פעם נוספת שתי צעירות מהקהל: "יום הולדת שמח, אדוני הנשיא!". אובמה חייך והודה להן על הברכה ליום הולדתו ה-52 שחל שלשום. "יש לנו כמה זמרים כאן", התלוצץ אובמה כשאחדים בקהל החלו לשיר לו "יום הולדת שמח". רגע לאחר שאמר זאת, החל הקהל כולו לשיר במקהלה גדולה "יום הולדת שמח, אדוני הנשיא, יום הולדת שמח!". אובמה הנבוך הודה לקהל וסיפר: "אני עכשיו בן 52, ומישל אומרת שאני לא נראה יום אחד מעבר ל-51".

אובמה בילה את יום הולדתו ביום ראשון האחרון בקמפ דיוויד שבמרילנד. מהבית הלבן לא נמסר הרבה אודות הדרך בה ציין הנשיא המאושר את המאורע. יום קודם לכן הוא שיחק גולף עם חברי ילדות מהוואי וחברים מתקופתו הסטודנטיאלית בשיקגו.

(עדכון ראשון: 23:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully