וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: עלייה בטמפרטורות, הים מסוכן לרחצה

מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד נאה. הטמפרטורות יעלו בעיקר באזור ההרים. לאחר שאמש נמשתה גופתו של מתרחץ בים באשקלון, גם הבוקר צפוי להיות ים גבוה ומסוכן לרחצה

מזג האוויר יהיה היום (שבת) מעונן חלקית ויעשה נאה. תורגש עליה קלה של טמפרטורות, בעיקר באזור ההרים. הלילה מזג האוויר צפוי להיות מעונן חלקית. לאור מקרי הטביעה של הימים האחרונים, רצוי לנהוג משנה זהירות בעת הרחצה בים. השירות המטאורולוגי מזהיר כי גם הבוקר הים צפוי להיות גבוה ומסוכן לרחצה.

מתרחצים בחוף הרצליה דרום, 26 במרץ 2013. דרור עינב
גם הבוקר הים צפוי להיות גבוה ומסוכן לרחצה/דרור עינב

אמש אותרה גופתו של גבר כבן 53 שנסחף במי חוף הפארק הלאומי באשקלון לאחר סריקות דרומית לחוף. צוותי מד"א קבעו את מותו. מוקדם יותר נודע כי שלושה בני אדם נסחפו בים, אך שניים נמשו מהמים ומצבם הוגדר קל. אדם אחר נפגע אתמול בערב באורח קשה לאחר שטבע בעת שרחץ בחוף הבונים. האיש, בן 49, חולץ ופונה על ידי צוות של מגן דוד אדום לבית החולים הלל יפה בחדרה.

בהמשך השבוע - נאה

עם תחילת השבוע, מזג האוויר צפוי להיות מעונן חלקית ובהמשך להיעשות נאה. כמו כן, הטמפרטורות מחר יהיו ללא שינוי של ממש. ביום שני מזג האוויר צפוי להיות נאה עם עליה קלה של טמפרטורות, בעיקר באזור ההרים. ביום שלישי לא צפוי שינוי של ממש במזג האוויר.

הטמפרטורות החזויות להיום: בצפת נאה עם 30 מעלות ביום ו-19 בלילה, בטבריה יהיה חם מאוד - הטמפרטורות יטפסו עד 37 בצהריים וירדו עד 24 בלילה, בחיפה 28 ביום ועד 23 בלילה, בתל אביב לח מאוד עם 29 ביום ועד 24 בלילה, בירושלים יגיעו הטמפרטורות עד ל-29 מעלות בצהריים וירדו עד 20 בלילה, בבאר שבע מ-33 מעלות ביום ועד 22 בלילה ובאילת – חם מאוד - הטמפרטורות צפויות להגיע עד 40 מעלות בצהריים ולרדת עד 26 מעלות בלילה.

וואלה! מזג אוויר

יש לכם תמונה שאתם רוצים להראות לכולם? שלחו לנו ונפרסם אותה: weatherwalla@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully