וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתלתול שרד מסע של 1,600 ק"מ תחת מכסה המנוע

גור חתולים שרד טיול בין שתי מדינות בארה"ב. בעלת המכונית שמעה יללות, אך לא הצליחה לאתר מקורן. המחלצת: "הוא היה במנוע יומיים או שלושה". הוא צפוי להתאושש

גור חתולים בן שלושה שבועות שרד טיול של כ-1,600 קילומטרים בין שתי מדינות – כשהוא כלוא במנוע של מכונית. אך למרבה הפלא, החתול הקטן צפוי להחלים לחלוטין. "הייתי מודאגת לשלום החתול בגלל שהוא היה במנוע במשך יומיים או שלושה", סיפרה ג'וליה די סיאנו, מנהלת צוות הצלה של בעלי חיים לחדשות ABC. "לבשתי כפפות והצלחתי להכניס את ידי למנוע עד שמצאתי את החתול ומשכתי אותו החוצה".

צפו במבצע החילוץ של גור החתולים

בשבוע שעבר שמעה בעלת המכונית יללות ממכוניתה לפני שיצאה לנסיעה בין מדינת אורגון לסנטה ברברה בקליפורניה, אך לא הצליחה לאתר את מקורן. "היא שמעה את החתול בוכה לפני הנסיעה אבל לא היה דבר שהיא יכלה לעשות. היא ניסתה למצוא את החתול", אמרה די סיאנו, "אז הם המשיכו במסעם דרומה". ביום למחרת קיבלה די סיאנו שיחת טלפון מבעלת המכונית המודאגת כי חתול כלוא במכונית. היא הציעה לבעלת המכונית לקרוא למחלקת הפיקוח על בעלי חיים אך לאחר שאלו לא איתרו את החתול, קיבלה שיחת טלפון שנייה: "היא סיפרה שהיא עדיין שומעת קולות מהמנוע", סיפרה די סיאנו. "הייתי חייבת לעשות משהו".

די סיאנו התקשתה אף היא לאתר את החתול. לאחר הערכת מצב, היא הזעיקה גרר. "היינו צריכה לרדת מתחת למכונית כדי למצוא אותו", סיפר נהג הגרר. "הרמנו את המכונית והיא עדיין לא מצאה אותו". לאחר חיפוש ממושך מצאה די סיאנו את החתול המפוחד סביב המנוע. היא הצליחה להרים את המנוע כדי ליצור נגישות לחתול. "לקח לנו חצי שעה, ולבסוף הוצאנו אותו, הוא היה כל כך חמוד וקטן", סיפר נהג הגרר. "מזל שהוא היה קטן, אחרת הוא לא היה מצליח לצאת. ומצד שני, לולא היה קטן הוא לא היה מצליח להיכנס למכונית". החתול הוצא מהמכונית והועבר לטיפול רפואי. מצבו השתפר מאוד והוא צפוי להחלים לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully