וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאון על הרצח בבר-נוער: כולם יודעים מי החשודים

ראשת מרצ התייחסה לצווי האיסור שהטיל בית המשפט במסגרת הפרשה, וטענה כי מדובר ב"יד קלה על ההדק". "בשל חשאיות מוגזמת מטילים צל על תושבי פרדס כץ ועל הקהילה הגאה"

יו"ר מרצ, זהבה גלאון, התייחסה היום (שבת) באירוע שבתרבות במוזיאון תל אביב לצווי איסור הפרסום הנרחבים שהוטלו במסגרת פרשת הרצח בבר-נוער. "לבתי המשפט יש יד קלה מדי על ההדק באישור צווי איסור פרסום גורפים, שנעדרים רגישות לזכות הציבור לדעת", אמרה גלאון. לדבריה, "בפרדס כץ מוכרת זהות החשודים ובקהילה הגאה יודעים מי הבכיר כביכול, וכך, בשל חשאיות מוגזמת ולא פרופורציונלית, פוגעים ומטילים צל על תושבי פרדס כץ ועל הקהילה הגאה".

בשלב זה, במסגרת הפרשה הותרו לפרסום רק מספר החשודים במעורבות הרצח, עיר מגוריהם וכן עובדת מעצרו של איש הקהילה שחשוד בקשר למניע לרצח. לטענת גלאון, על בתי המשפט "לאזן את בקשות המשטרה לצווי איסור פרסום, ולדאוג למניעת הכפשה קולקטיבית של ציבור שלם".

ביום חמישי, בבית משפט השלום בתל אביב, הוארך ב-11 ימים מעצרם של שלושת החשודים ברצח ליז טרובישי וניר כץ לפני ארבע שנים. ההערכה היא שהיורה לא התכוון לפגוע בנערים וכי הם לא היו המטרה. לכן, טענו בדיון כי לא מדובר ב"פשע שנאה". אחד החשודים היה קטין בעת ביצוע המעשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully