וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה: 4 בני אדם נהרגו באירוע ירי בסנטה מוניקה

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי החשוד ירה למוות בשני בני אדם בבית שעלה לאחר מכן באש, והרג שניים נוספים בעוד שתי זירות נפרדות. אובמה נכח באירוע בסמוך

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

אירוע ירי קשה בקליפורניה: אדם חמוש ברובה סער יצא הלילה (שבת) במסע הרג בסנטה מוניקה, הרג ארבעה בני אדם, ופצע עוד חמישה, אחת מהם באורח אנוש. מפקדת המשטרה המקומית ג'קלין סיברוק סיפרה לכתבים כי היורה החל את מסעו בבית על החוף בעיר לפני שעשה את דרכו לקולג' המקומי. לדבריה, הוא הרג שני בני אדם בבית אשר עלה באש. שני בני אדם נוספים נהרגו בעוד שתי זירות נפרדות. החשוד נכנס לספרייה בקולג' וירה על אנשים נוספים, אך לא פגע בהם.

"השוטרים נכנסו פנימה והחלו חילופי אש עם החשוד והוא נהרג במקום", סיפרה סיברוק. החשוד הוא גבר בין הגילאים 25 עד 30 אשר לבש שחורים ואפוד מגן. בקמפוס נעשו חיפושים אחר יורה שני ואדם חשוד נלקח לחקירה. "אנו לא משוכנעים במאה אחוזים כי החשוד שביצע את הירי פעל לבד", הוסיפה סיברוק. הקמפוס נסגר לאחר התקרית.

תקרית ירי בקולג' סנטה מוניקה בקליפורניה. רויטרס
החשוד לבש שחורים ואפוד מגן. כוחות משטרה מחוץ לקולג' סנטה מוניקה/רויטרס

גורמים מסרו לרשת CBS כי החשוד אינו נמצא ברשימותיהם כחשוד במעשי טרור. אירוע הירי כולו התרחש כחמישה קילומטרים בלבד מאירוע בו השתתף נשיא ארצות הברית, ברק אובמה. שש נשים אושפזו בבית החולים הסמוך כשהן סובלות מפצעי ירי ואחת מהן מתה מפצעיה. גורם בתחנת כיבוי האש סיפר כי אחת ההרוגות נמצאה מתה במכוניתה מחוץ לבית שעלה באש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תקרית ירי בקולג' סנטה מוניקה בקליפורניה. רויטרס
הלם מחוץ לקולג'/רויטרס

ג'רי קנינגהם ראטנר, המתגורר בסמוך לבית שעלה באש, סיפר כי הוא שמע יריות קצת לפני 12 בצהריים ויצא למרפסת – שם ראה אדם יורה בשכנתו. זמן קצר לאחר מכן הבית הסמוך עלה בלהבות. היורה הלך אל פינת הרחוב וקרא לאישה שנהגה באותו הזמן ברכבה לעצור, סיפר ראטנר. לאחר מכן היורה סימן זאת למכונית נוספת, גם בה הייתה אישה – והחל לירות ברכב. "הוא ירה שלוש או ארבע פעמים לתוך המכונית – ממש כלפיה", תיאר השכן שיצא לעזרתה וראה כי היא נפצעה בכתפה. "אני לא מאמין שהיא לא נפצעה קשה יותר", הוסיף.

מסע רצח בסנטה מוניקה: לפחות 4 נהרגו - החשוד נורה למוות. רויטרס
גופת החשוד בירי/רויטרס

משם המשיך היורה לכיוון קולג' סנטה מוניקה, הממוקם סמוך לבתים ומכרזי קניות הומים. ג'ימס גילספי סיפר לסוכנות הידיעות AP כי היה בספרייה בקולג' כשהוא שמע קולות ירי ועשרות סטודנטים החלו להימלט על נפשם מהבניין בן השלוש קומות. "כשרצתי במורד המדרגות ראיתי את אחד היורים", סיפר גילספי שתיאר אותו כצעיר, בשנות ה-20 לחייו שנשא רובה. לדבריו, היו שני יורים באירוע מאחר ושמע קולות ירי שונים, מרובה ומאקדח, אך אפשר שהיורה השתמש בשני כלי נשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully