וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השר התראיין - העיתונאים נטשו בריצה

פוליטיקאי אוסטרלי המשמש שר בממשלת הצללים של האופוזיציה נותר הלום כשקבוצת כתבים קטעה ראיון עמו, כדי לרוץ ולשוחח עם נציג המפלגה היריבה. "זה בסדר", מלמל נבוך

לעתים קרובות לפוליטיקאים יש סדרי עדיפויות משל עצמם ואין הם בהכרח זמינים לראיון. המקרה הבא מוכיח שלפעמים, גם לעיתונאים יש סדר יום משלהם.

פוליטיקאי אוסטרלי נותר המום אמש (שלישי) כאשר חבורה של כתבים וצלמים נטשו מסיבת עיתונאים שכינס מחוץ לפרלמנט בקנברה. סקוט מוריסון, שר הרווחה וההגירה בממשלת הצללים של האופוזיציה, התראיין במשך זמן קצר לעיני המצלמות - אך כשהכתבים הבחינו שמעברו השני של השביל חולף יריבו ממפלגת הלייבור, ג'ואל פיצ'גיבון - הם רצו במהירות לעברו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מוריסון ויועץ התקשורת שלו מביטים בעגמומיות בקבוצת הכתבים ששבה לעברם/מערכת וואלה, צילום מסך

מוריסון הביט במבוכה לעבר יועץ התקשורת שלו ומלמל "טוב, זה בסדר". קבוצת הכתבים נתקלה בסירוב מצד פיצ'גיבון - שנכנס למכוניתו וסירב להשיב לשאלות. העיתונאים חזרו לשוחח עם המרואיין המקורי, שאמר להם: "מקווה שעכשיו התחממתם".

פיצ'גיבון מהווה מוקד עניין בתקשורת האוסטרלית, משום שבתחילת השבוע התבדח בתגובה לסקרי דעת הקהל, הצופים תבוסה למפלגתו ולראש הממשלה, ג'וליה גילארד, בבחירות שייערכו בסוף השנה. הוא אמר בראיון כי "הלייבור נמצאת בצרות קשות יותר מאשר אינדיאנה ג'ונס".

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully