וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח האחיות בנגב: חמישה בני משפחה נעצרו

רמי שני

22.5.2013 / 8:18

המשטרה עצרה את החמישה, קרובי משפחתן של בנות ה-3 וה-5 אשר נמצאו הלילה במיטתן ביישוב בדואי ליד ערד כשהן ללא רוח חיים. אמן של השתיים אותרה ונעשה מאמץ למצוא גם את האב

מקרה הרצח המזעזע בדרום: המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) חמישה בני אדם בחשד למעורבות ברצח שתי האחיות ביישוב הבדואי אל-פורעה בצפון הנגב אתמול בלילה. כל החמישה הם קרובי משפחה של שתי הילדות שנחנקו למוות על פי החשד באמצעות כבל כשהן במיטתן. כמו כן, אמן של השתיים אותרה ובמקביל נעשים מאמצים של חוקרי היחידה המרכזית בנגב לאתר את האב כדי לברר מה מעורבותו באירוע.

האירוע החל אתמול סמוך לשעה 21:00 אז התקבלה הודעה על מציאת גופותיהן של פעוטה בת שלוש ואחותה בת החמש מהשבט הבדואי א-דנפרי המתגורר ביישוב אל-פורעה שליד ערד. לפי הדיווח הראשוני, הן אותרו על ידי אדם שנכנס לבית - אולם לא ברור מי הוא. מבדיקה ראשונה של נסיבות האירוע עלה כי על הילדות נראו סימני אלימות וחנק קשים על צווארן ובפלג גופן העליון. אנשי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותן. מעבדה ניידת לזיהוי פלילי של המשטרה הגיעה למקום כדי לחקור את נסיבות האירוע.

לפני כשלושה שבועות נמצאה ליד הכור בדימונה גופתה של כרימן אל-נעמי בשנות ה-40 לחייה כשהיא במצב ריקבון מתקדם. בהמשך התברר כי החשוד במעשה הוא בנה החורג של האישה, איברהים אל-נעמי, תושב כסייפה בן 33. על פי החשד, הוא החזיק את גופתה במשך ארבעה ימים בתא המטען של מכוניתו. מחקירת היחידה המרכזית במשטרת מרחב נגב עולה כי אל-נעמי תקף לכאורה את האם החורגת מחוץ לביתם, עד שאיבדה את הכרתה ומתה. הערכה היא כי המעשה נובע מרצונה של האישה לחזור למשפחה ביהודה ושומרון.

האזור שבו נמצאו שתי הגופות, ליד ערד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully