וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין בכיר הפך לסוכן סמוי - וסייע בפיענוח רצח

רמי שני

9.5.2013 / 17:00

האיש, בן 27 מאזור הדרום, גויס למשטרה והצליח להפליל שני חשודים ברצח שאירע בליל הבחירות לכנסת בחודש ינואר האחרון. הוא גם הביא למעצרם של 22 חברי כנופיות עבריינים

צילום: רומן ואינר, דוברות מחוז דרום; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

פעילות סוכן משטרתי סמוי, עבריין בכיר לשעבר בן 27 מאזור הדרום, הובילה לפענוח של רצח שאירע בליל הבחירות לכנסת בחודש ינואר השנה – כך הותר היום (חמישי) לפרסום. בנוסף, הוא סייע לחשוף פעילות של כמה כנופיות עבריינים. הרצח אירע, על פי החשד, באזור מחלף חולות על כביש מספר 4. ווה לארקין, צעיר ממושב הודיה שליד אשקלון, חשוד כי ירה למוות באלי עזרא, על פי הוראה של בן דודו של עזרא, שרון חביב, גם הוא מהודיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הנרצח אלי עזרא/מערכת וואלה, צילום מסך

לחביב ועזרא הייתה בעלות משותפת על פיצוצייה באשקלון. בשל ויכוח שפרץ בין השניים החליט חביב לרצוח את שותפו. הוא גייס, על פי החשד, את לארקין, שאומץ במשפחתו מאז שהיה ילד. לאחר שתיאם חביב פגישה בינו לבין עזרא, הוא הוביל אותו לאזור מחלף חולות. שם, ירה לארקין בעזרא ירייה בבטנו.

כמה חודשים לפני הרצח, נעצרו לארקין וחביב בחשד לביצוע המעשה, אולם הם שוחררו מחוסר ראיות. כעת, לאחר הראיות שהצליח להשיג הסוכן הסמוי שהפעילה המשטרה, נעצרו השניים בשנית והם יואשמו בביצוע ותכנון הרצח. על פי המשטרה, הפענוח התאפשר לבסוף הודות לכך שלארקין התקשר לסוכן כדי לתאם אליבי למועד שבו בוצע הרצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שוטרים , דצמבר 2011. עומר מירון, עומר מירון
הסוכן הצליח להפליל ולהביא למעצרם של 22 עבריינים/עומר מירון, עומר מירון

בשל העובדה כי הסוכן, שגוייס למשטרה כעד מדינה, היה עבריין בכיר שהכיר היטב כנופיות עבריינים רבות, הוא הצליח לעזור למשטרה להפליל 22 סוחרי סמים ומפיצים, פורצים ושודדים שפעלו ברחבי הארץ. חלק מחברי הכנופיות עסקו בהפצת שטרות כסף מזוייפים ובשוד עובדים זרים תוך התחזות לאנשי משטרה. אחרים תועדו מבצעים עסקאות נשק שכללו מכירת אקדחים ורימונים.

כל החשודים מכחישים את מעורבותם במעשים, אולם בידי המשטרה ראיות רבות למעורבותם בהם. מעצרם הוארך כמה פעמים בתקופה האחרונה, ונגד חלק מהם הוגשו כבר כתבי אישום. מפקד מרחב לכיש של המשטרה, ניצב יורם הלוי, מפקד המחוז הדרומי של המשטרה אמר כי "האירועים להם היו שותפים אנשי הכנופיות אלו הן העבירות שבהן מצפים מאתנו לטפל, וכך אנו עושים". צוות החקירה כלל גם צוות חקירה מיוחד מהיחידת המרכזית במחוז מרכז, לצד עשרות חוקרים מהיחידה המרכזית במחוז לכיש בפיקוד סגן ניצב שמעון פורטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully