וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ רוזנטל: "עישנתי חשיש בנעוריי, לא תפס אותי"

חבר הכנסת הטרי הודה כי השתמש בסמים בעבר והתייחס לסוגיית הלגליזציה. "יש הרבה מאד ישראלים שמעשנים וחבל מאד שהופכים אותם לעבריינים", אמר בראיון לערוץ הכנסת

צילום: ערוץ הכנסת

"עישנתי חשיש בנעוריי, בדקתי גבולות, אבל זה לא תפס אותי", כך הודה חבר הכנסת הטרי ממפלגת העבודה, מיקי רוזנטל, בראיון לערוץ הכנסת. ח"כ רוזנטל התייחס גם לנושא הלגליזציה של סמים קלים בישראל. "יש מגמות לגליזציה בעולם: יש הרבה מאד ישראלים שמעשנים וחבל מאד שהופכים אותם לעבריינים, הלוא יש גם הרבה ששותים אלכוהול וזה חמור הרבה יותר", אמר רוזנטל בראיון.

מיקי רוזנטל יוצא מישיבת סיעת  מפלגת העבודה, ינואר 2013. יותם רונן
"לא תפס אותי". רוזנטל/יותם רונן

כזכור, בחודש שעבר סערה הרשת בעקבות צילום של מאמר שכתב יו"ר "יש עתיד", יאיר לפיד, בימיו כעיתונאי וסופר, בו הוא מפרט 100 דברים שעל אדם לעשות לפני גיל 30, כאשר מספר 40 ברשימה היא "לעשן ג'וינט". הרשימה הופיעה בספרו של לפיד "עומדים בטור" - שמאגד טורים שכתב ל"ידיעות אחרונות" במהלך השנים) - והצליחה לעורר את חמת הגולשים על הצביעות לכאורה של לפיד, שהצהיר מעל כל במה אפשרית כי הוא מתנגד לעישון סמים וכי לא עישן בעבר.

אחת הבמות הללו הייתה ראיון שקיים לפיד עם ינון מגל לוואלה! חדשות. במהלך הריאיון נשאל לפיד על עמדתו בסוגיית הלגליזציה של סמים קלים: "אני חושב", אמר לפיד, ש"לגליזציה של סמים קלים תוביל לישראל תיירות סמים. תיירות סמים היא דבר גרוע שמייצר פשיעה. אני מכיר את כל הטיעונים בעד. אני מזמין כל אדם שטוען כך לעשות איתי סיבוב בבתי חולים פסיכיאטריים בישראל שבהם מאושפזים אנשים שנפגעו ממריחואנה". יו"ר "יש עתיד" אף הצהיר שלא עישן סמים מעולם. יצוין כי עמדתו מנוגדת לעמדת חברו למפלגה עפר שלח, שהביע בעבר תמיכה באי-הפללת צרכני מריחואנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully