וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה על הכר: כשהנשיא שיחק גולף עם טייגר וודס

18.2.2013 / 1:57

אובמה, נשיא ארה"ב בימי חול וחובב גולף בסופי שבוע, התחרה לראשונה עם המדורג במקום השני בעולם, והחמיא לו על זכייתו האחרונה. "יום היסטורי בגולף". ועל מה זעמו הכתבים?

לנשיא ברק אובמה הייתה אתמול (ראשון) הזדמנות ללמוד איך משחקים גולף ברמות הגבוהות ביותר – מהשחקן מספר 2 בעולם, טייגר וודס. זוהי הפעם הראשונה שבה אובמה, האדם המשפיע בעולם בימי חול וחובב משחקי גולף בסופי שבוע, ו-וודס, שזכה בתוארו ה-75 בחודש שעבר, עולים על הדשא למשחק משותף.

פחות מחודש אחרי שהחל את כהונתו השנייה, יצא אובמה לחופשת גולף בת שלושה ימים בפלורידה, בעוד שאשתו מישל ובנותיו מליה וסשה העדיפו את הלבן על הירוק – ויצאו לחופשת סקי בקולורדו.

ברק אובמה משחק גולף בחופשה במרת'ס ויניארד. Pool, GettyImages
אובמה על כר הדשא/GettyImages, Pool

ביום שבת קיבל אובמה טיפים מהמאמן הוותיק בוטש הרמון, שסיפר כי הבחין בדינמיקה בין הנשיא לבין השחקן הוותיק עוד לפני שהשניים עלו על כר הדשא. אובמה בירך את וודס על נצחונו האחרון בחודש שעבר. "נהניתי לצפות בטורניר האחרון שבו שיחקת", הוא אמר לו, "טוב לראות אותך שוב משחק טוב".

טים רוספורט, פרשן וכתב לענייני גולף שדיווח על המשחק, הגדיר את המשחק כ"יום היסטורי בגולף" ואמר כי "זהו הסיבוב הראשון שלהם". אך למרות ההתעניינות הרבה, סירב הבית הלבן לאפשר לכתבים להגיע אל שטח המשחק, וזאת בניגוד לנוהג של נשיאים קודמים.

הסירוב זכה למחאה נמרצת מצד אגודת הכתבים של הבית הלבן. "בשם אגודת הכתבים של הבית הלבן, אני יכול להגיד כי עיתונאים מאמצעי תקשורת שונים הביעו בפניי תסכול עמוק עקב העובדה שנמנעה לחלוטין הגישה לנשיא במשך כל סוף השבוע", אמר נשיא האגודה וכתב רשת "פוקס ניוז", אד הנרי. הוא הוסיף כי "יש עיקרון אחד פשוט אבל חשוב שנמשיך להיאבק עבורו: שקיפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully