וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר הורשע בבעיטה בפלסטיני, שנזקק לכריתת אשך

רמי שני

14.2.2013 / 19:20

דני חברי מיחידת הפרשים של המחוז הדרומי קילל את הפלסטיני, בו נתקל במקרה. חברו אחז בפלסטיני כשחברי בעט בו. תחילה הכחיש השוטר את האשמות אך עדות הפלסטיני וחברו הכריעו

בית משפט השלום בבאר שבע הרשיע היום (חמישי) את דני חברי, שוטר ביחידת הפרשים של המחוז הדרומי, בגרימת חבלה מחמירה. חברי, ביחד עם שותפו, היו בפעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים בגן יבנה באמצע חודש אפריל 2008. הם עלו על מבנה בישוב, שם פגשו פלסטיני תושב אזור חברון שעבד בסביבה. חברי קילל אותו ובהמשך, בעוד איש הצוות אליו השתייך אחז בפלסטיני, הוא בעט באשכיו, דבר שגרם צורך לבצע ניתוח דחוף ולכרות את אחד האשכים.

לאחר שהוגשה תלונה באמצעות ארגון 'בצלם' כשלושה שבועות לאחר האירוע, טען חברי כי הוא כלל לא נגע בפלסטיני, אולם נאלץ לשנות את גרסתו נוכח עדותו של שותפו לאירוע ושל הפלסטיני עצמו. הסנגורית של חברי, ניסתה להציג זאת כאפשרות להחלשת העדות כלפי מרשה, דבר שלא התקבל על דעת בית המשפט.

בית המשפט לא קיבל את הכחשותיו של חברי. בהכרעת הדין ציין השופט מפורשות כי עדותו של חברו לאירוע הביאה להפללתו, לצד עדותו של הפלסטיני שנפגע מהבעיטה הקשה. השופט, אור אדם, הציג בהכרעת הדין את העדויות והדברים שהביאו להכרעה זו וציין כי חברי לא ידע לתת הסבר מספק אחר לכך, על הפגיעה הקשה במפשעה. הוא הרשיע את השוטר בגרימת חבלה בנסיבות מחמירות וקבע כי גזר הדין יינתן במועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully