וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: ישראל ביקשה לעצור את זכריה זביידי

לוסי אהריש

4.2.2013 / 15:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: לוסי אהריש מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן. עדכון אחרון: 15:00

צילום: וואלה! חדשות

בכיר התנזים לשעבר זכריה זביידי עצור בידיי מנגנוני הביטחון הפלסטינים. זביידי הסגיר עצמו לידי הביטחון המסכל בג'נין, לאחר שישראל הודיעה לרשות הפלסטינית כי הוא הוגדר שוב כמבוקש. על פי ההערכות נמצא מידע כי זביידי שב לעסוק בפעילות טרור.

בתוך כך במהלך הלילה נערך מבצע מעצרים רחב היקף בגדה המערבית. במהלך גל המעצרים נעצרו 25 פעילים פלסטינים, מרביתם בכירי חמאס, ובהם חברי פרלמנט פלסטיניים.

בבית היהודי יוצאים היום שוב כנגד ש"ס. על רקע המשא ומתן הקואליציוני אומרים היום בכירים במפלגתו של בנט: " אומנם הם קראו לנו 'גויים' אבל אנחנו לא הגוי של שבת שלהם. הגיע הזמן שיבינו שאין להם מונופול על התורה"

שחקני בית"ר ירושלים זועמים על האוהדים. אמש במשחק נגד עירוני רמת השרון הביעו אוהדי בית"ר גילויי שמחה בעקבות ההפסד לקבוצה היריבה. השחקנים זעמו ואמרו כי הם אינם מאמינים שזה הקהל של בית"ר, ואף היו כאלה שהחמירו ואמרו כי ככל הנראה המשטרה צריכה לעשות רשימה של 500 אוהדים ולא 50.

מזג האוויר חם מהרגיל לעונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully