וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: אם הגיעה שיכורה לבית הספר – ונשכה מורה

קלי קוסיילה מבריסטול הגיעה למוסד שבו לומדים ילדיה כשהיא בגילופין, ומשמנעו ממנה לקחת אותם הביתה – נעצה שיניים בסגן המנהל ואף איימה לנגוח בו. פרקליטתה: "היא מזועזעת"

עם אמא כזאת עדיף לא להגיע לאסיפת הורים: קלי קוסיילה בת ה-32 מהעיר בריסטול שבבריטניה הורחקה לאחרונה מבית הספר שבו לומדים ילדיה, לאחר שהגיעה למקום בגילופין ונשכה את סגן המנהל בזרועו. לפי תיאורי המורים בבית הספר, קוסיילה הגיעה נסערת לבית הספר היסודי "פילטון אבניו" בעיר, ודרשה לקחת את שני בניה שלומדים בו. במהלך ויכוח שארך חצי שעה בינה לבין המורים, החלה האם הלא-שגרתית להתפרע, ואז נעצה את שיניה בזרועו של המורה מת'יו קוקס.

מסתבר שאין זו הפעם הראשונה שקוסיילה שימשה דוגמה רעה במיוחד עבור ילדיה. בשנים 2007-2005 וכן השנה היא הורשעה בכך שהייתה שיכורה בעת שילדיה היו ברשותה. בבית המשפט הודתה האם השתיינית בסעיפי האישום שיוחסו לה, שכללו הטרדה בשטח בית ספר, תקיפה ושימוש במילים ובהתנהגות מאיימים, אותם ביצעה ב-24 באוקטובר השנה. בעוד כשבועיים וחצי היא צפויה להתבשר על גזר הדין שהוטל עליה. בית המשפט שחרר את קוסיילה בערבות, תמורת התחייבות שלה להימנע מלהתקרב לשטח בית הספר.

התובעת במשפט, אנדראה אדוורדס, סיפרה כי קוסיילה הגיעה למוסד החינוכי בסביבות השעה 18:00 בערב ודרשה לראות את ילדיה. כאשר ניסו אנשי הצוות לשכנע אותה לשוב לביתה, היא האשימה אותם בכך שהם מנסים לקחת ממנה את ילדיה. "היא נכנסה לבית הספר ועמדה לצד סגן המנהל מת'יו קוקס", סיפרה אדוורדס. "היא ניסתה לדחוף אותו, ואז נשכה את זרועו הימנית. הוא היה מופתע מאוד". לדברי אדוורדס, האם הנוגסת לא הסתפקה בשיניה לצורך האיומים, והזהירה את קוקס: "אם לא תיתן לי את הילדים שלי, אני אנגח בך".

בבית המשפט הודתה קוסיילה, שנמצאת כעת בהיריון עם ילדה השלישי, כי שתתה כמה משקאות אלכוהוליים באותו היום, ביניהם רום, אך לטענתה, היא לא זוכרת שנשכה את סגן המנהל או התנהגה בצורה תוקפנית. נראה שקוקס דווקא זוכר היטב את האירוע. לאחר הנשיכה הוא הגיע לבית חולים, שם קיבל טיפול מונע וחיסונים נגד טטנוס וצהבת B. "היא לגמרי מזועזעת מהדרך שבה התנהגה", אמרה עורכת דינה של קוסיילה, קתרין ספדינג, שהסבירה כי "היא נפלה אל חיק האלכוהול עקב בעיות משפחתיות". "הנחיתי אותה להתנצל בפני בית הספר ולקבל טיפול משירותי הרווחה כדי להבטיח שלא יהיו בעיות", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully