וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האחות במכתב ההתאבדות: השדרנים אשמים במותי"

מקורבים למשפחתה של האחות הבריטית, שנפלה קורבן למתיחה בה נחשפו פרטים על מידלטון, טוענים כי במכתב שהותירה אחריה האשימה את מבצעי המתיחה במותה. מחר תיערך הלוויתה בהודו

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

עשרה ימים לאחר התאבדות האחות הבריטית ג'סינטה סלדאנה, שנפלה קורבן למתיחה במסגרתה נחשפו פרטים אודות הנסיכה קייט מידלטון, טרם נקבע באופן רשמי האם המתיחה אכן הייתה הסיבה הבלעדית לטרגדיה. עם זאת, גורמים המקורבים למשפחתה של סלאדנה סיפרו אמש (שבת) ל"דיילי מייל" כי באחד ממכתבי ההתאבדות שהותירה אחריה, הטילה סלדאנה על מנחי הרדיו האוסטרלים, שביצעו את המתיחה, אחריות בלעדית להתאבדותה.

מל גרייג ומייקל כריסטיאן, שדרני הרדיו שמתחו את ג'סינטה סלדאנה, האחות שטיפלה בנסיכה קייט מידלטון והתאבדה. סידני, דצמבר 2012. רויטרס
סלאדנה הביעה זעם על המתיחה. גרייג וכריסטיאן/רויטרס

על פי חקירת התאבדותה של סלדאנה, היא נמצאה על ידי חברתה לעבודה כשהיא תלויה באמצעות צעיף בחדרה שבמגורי האחיות בבית החולים בלונדון, ולצדה נמצאו שני מכתבי התאבדות. כמו כן, מכתב שלישי נמצא בין חפציה. באחד המכתבים נכללה פנייה ארוכה ומפורטת לשני מגישי הרדיו שביצעו את המתיחה, מל גרייג ומייקל כריסטיאן, בה הביעה האחות את זעמה בעקבות המתיחה והאשימה את השניים בגרימת מותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אחד השדרנים דיבר עם האחות לפני התאבדותה

על פי הדיווח באתר, אחד המגישים התקשר לסלדאנה כשעה לאחר ביצוע המתיחה. בשיחה הסביר לה כי השיחה הייתה מפוברקת – והודיע לה כי היא הוקלטה ותשודר בהמשך. סלדאנה הייתה ככל הנראה מבולבלת בעקבות ההודעה ולא ידעה כיצד להגיב. יש לציין כי בעקבות הטרגדיה, התראיינו גרייג וכריסטיאן לתקשורת והביעו חרטה וצער על המקרה.

אתמול דווח כי אחד משלושת מכתבי ההתאבדות שהשאירה סלדאנה מתח ביקורת על הממונים עליה ועל צוות בית החולים "המלך אדוארד השביעי" שבלונדון. על פי הדיווח, סלדאנה, בת 46 במותה, הותירה שני מכתבי התאבדות נוספים – אחד הממוען לבעלה ולשתי בנותיה, בנות 14 ו-17, ומכתב נוסף הכולל פרטים על סידורי הלווייתה.

ב"דיילי מייל" דווח כי במכתב לצוות הרפואי הטיחה סלדאנה האשמות בשני עובדים מסויימים. כמו כן, מהמכתב עלה כי ייתכן שעמיתיה של סלדאנה נזפו בה על שנפלה בפח שטמנו לה השדרים. כשמקורב למשפחתה נשאל האם סלדאנה ספגה ביקורת קשה ממעסיקיה בעקבות המקרה, הוא ענה – "מה נראה לך שקרה?". בבית החולים מסרו בתגובה כי לא ידוע להם על האשמות שעלו במכתבה של סלדאנה.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם יוצאים מבית חולים אדווארד השביעי לאחר אשפוזה של קייט לשלושה ימים עקב התייבשות, לונדון, 6 דצמבר 2012. רויטרס
קייט וויליאם יוצאים מבית החולים, לפני כשבוע/רויטרס

בתוך כך, היום הוטסה גופתה של סלדאנה למנגלור שבדרום הודו, שם מתגוררת אמה של סלדאנה עם שניים מאחיה. על פי רשת בי.בי.סי. הבריטית, פוליטיקאים ואישי ציבור הגיעו לנמל התעופה על מנת לקדם את פני המשלחת שהובילה את גופתה של סלדאנה. בעלה של סלדאנה ושני ילדיה טסו מוקדם יותר להודו לקראת הלוויה, שתיערך מחר. על פי סוכנות הידיעות הצרפתית, למעלה מ-5,000 בני אדם צפויים להשתתף בטקס.

המתיחה אירעה לפני כעשרה ימים, כאשר גרייג וכריסטיאן התקשרו לבית החולים בלונדון בו הייתה מאושפזת הנסיכה הבריטית קייט מידלטון, עקב בחילות קשות מהן סבלה בשל הריונה. השניים התחזו למלכה אליזבת ולנסיך צ'ארלס, וסלדאנה, שענתה לשיחתם, העבירה אותם לאחות הפרטית של מידלטון – אשר מסרה פרטים אישיים אודות מצבה של הנסיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully