וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזה לקברן כדי לגנוב את הטבעות של ארוסתו המתה

גבר אמריקאי לא היה מוכן לתת לאהובתו לרדת לקבר כשהיא עונדת את טבעות האירוסין שעלו לו 500 דולרים. הוא הגיע לבית הלוויות לבוש בחליפת קברן, אך עובדי המקום חשפו אותו

המוות אמנם הפריד בין בני זוג מנברסקה, אבל זה לא הפריע לגבר השכול לסרב להיפרד מטבעות הזהב שענדה ארוסתו. טרי קורצהלס בן-58 וג'סיקה ג'ונסון בת ה-34 נפגשו השנה והתאהבו זה בזו. אחרי מספר חודשים ביחד הם החליטו להתארס. כנהוג, רכש קורצהלס לאשתו המיועדת טבעת אירוסין נוצצת בשווי חמש מאות דולרים - אלא שהאהבה בין השניים לא הספיקה לפרוח בשל מצבה הבריאותי של ג'ונסון.

האישה סבלה ממספר מחלות, בהן סרטן ולחץ דם גבוה. היא נפטרה בשנתה ב-20 בנובמבר, עוד טרם באה בברית הנישואין עם בחיר ליבה. במשפחתה של ג'ונסון החלו בהכנות לטקס הלוויה, אלא שלקורצהלס - עבריין מורשע ואסיר לשעבר - היו תוכניות אחרות לגבי הפרידה מזוגתו. ביום שבו היה אמור להתקיים מעמד האשכבה, הוא הגיע לבית הלוויות כשהוא מתחזה לקברן. למנהלת המקום אמר כי הוא איש מקצוע מטעם משפחתה של ג'ונסון.

בית קברות - אילוסטרציה. ShutterStock
"קברנים פשוט לא מתנהגים בצורה כזאת"/ShutterStock

לבוש במדי קברן, הוא דרש לראות את הגופה ולהסיר ממנה את הטבעות. המנהלת, שהחלה לחשוד בו, הודיעה כי היא לא יכול להיענות לבקשתו לתת את התכשיטים ללא אישור המשפחה. "כל מה שהוא עשה היה מאוד משונה", אמרה מנהלת בית הלוויות לינדה הובסץ', "קברנים פשוט לא מתנהגים בצורה כזאת". במטרה להבין אם מדובר בנוכל, היא החלה לתחקר אותו אודות החברה אשר מעסיקה אותו, וקיבלה תשובות קצרות ולא ענייניות.

קורצהלס הבין שהוא מתחיל להסתבך ומהר מאוד השיחה בין השניים הידרדרה לאלימות. הגבר החל לצעוק על המנהלת ולאיים עליה על מנת שתיתן לו את הטבעות. הובסץ' נותרה איתנה בעמדתה ואף הורתה לאחד מעמיתיה לצלצל למשטרה.

המשטרה שהגיעה למקום עיכבה את הארוס לחקירה, ממנה עלה כי הוא אכן שימש כקברן במשך 17 שנה – אך כי רישיונו בוטל ב-1996 בשל בעיות משמעתיות. מעיון בתיקו הפלילי התגלה כי הוא ריצה שלוש תקופות מאסר בזמנים שונים, בגין גניבה וזיוף. קורצהלס, שרק סיים את תקופת המאסר האחרונה שלו בשנה שעברה, צפוי לעמוד בפני אישום של התחזות – אשר ככל הנראה יוביל אותו לכלא בפעם הרביעית בחייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully