וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה: בעימות הבא נוכל לשגר רקטות עד אילת

רשת "אל-מנאר" שידרה סרטון תעמולה חדש, בו נטען שהמזל"ט ששיגר חיזבאללה לישראל העניק לה יכולות מודיעיניות יוצאות-דופן. "הקריין מאיים על הצופים: כדאי שתקשיבו לנסראללה"

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: יותם בן-דוד

ארגון הטרור חיזבאללה טוען כי בעימות הבא מול ישראל, ישוגרו לעברה רקטות שיגיעו עד אילת. בסרטון תעמולה ששודר היום (שלישי) בתחנת הטלוויזיה אל-מנאר, הוצגו "מטרות אפשריות" לפגיעה בעימות אפשרי שכזה. לטענת חיזבאללה, המטרות נבחרו בעזרת המזל"ט שהטיס הארגון בשמי ישראל בתחילת החודש שעבר.

הסרטון מתאר את הנזק שנגרם לישראל מירי הרקטות ששוגרו מרצועת עזה, כולל אלו שנורו במהלך מבצע "עמוד ענן", ומציין כי הרקטות מעזה, שפגעו בתל אביב ובירושלים, הגיעו לכל היותר לטווח של 70 קילומטרים. הקריין בסרטון מדגיש כי רקטות שישוגרו מהנקודה הדרומית ביותר של דרום לבנון יוכלו להגיע עד אילת - טווח של 400 קילומטרים. כמו כן, מוצגים בסרטון קטעים שנלקחו משידורי הטלוויזיה בישראל, בהם נראים, בין היתר, הרמטכ"ל בני גנץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מדרום לבנון עד אילת/מערכת וואלה, צילום מסך

הסרטון מאדיר את יכולותיו של הארגון, וטוען כי המזל"ט, שלדברי נסראללה יוצר באירן והורכב בלבנון, שוגר לישראל כדי לאסוף מודיעין מדויק, שיאפשר לחיזבאללה לפגוע במטרות איכותיות בים וביבשה. בין היתר, נטען כי הארגון יוכל לפגוע בנמלי תעופה בישראל ולהשביתם בשעת מלחמה. לצד נאומים ומסרים של מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה, מצוטט ריאיון קצר שנערך עם מזכ"ל הג'יהאד האיסלמי, רמדאן שלח, בו הוא מפאר את יכולותיו של חיזבאללה. לסיום, הקריין ממליץ לצופים "להקשיב לדבריו של נסראללה".

בנאום שנשא שלשום, הודה נסראללה לאירן על הסיוע שהושיטה לחמאס במהלך מבצע "עמוד ענן" ברצועת עזה. "מדי יום מתברר עד כמה אירן היא חברת אמת של מדינות ערב, אמר מזכ"ל חיזבאללה. "יום אחר יום, מתברר שאירן היא ידידה של הערבים והמוסלמים, ותומכת בעמים החלשים שאדמותיהם כבושות. זה התברר לאחרונה ברצועת עזה, ולפני כן בלבנון. אירן לא עושה חשבון לאיומים של אובמה ולא עשתה חשבון לאיומים של הנשיא בוש. כשהיא מעניקה סיוע, היא לא דורשת דבר בתמורה מאף אחד ולא כופה את תנאיה בתמורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully