וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמור מי שמשלם ביוקר: מהי הגבינה היקרה בעולם?

אניני הטעם שיבקשו לטעום מהגבינה הייחודית, ייאלצו להיפרד מ-800 לירות שטרלינג לקילוגרם בודד, שלהכנתו דרושים 25 קילוגרמים של חלב. ולמעוניינים ב"שלוק", יש גם בבקבוק

גבינה יכולה להיות מאכל יקר, מאוד יקר. אבל כמה הייתם מוכנים לשלם על גבינה שיוצרה מחלב של אתונות? מסתבר שיש אנשים שמוכנים לפתוח את הכיס ולשלם לא פחות מ-800 לירות שטרלינג (כמעט 5,000 שקלים) כדי לטעום את המעדן, שזכה לתואר "הגבינה היקרה בעולם".

הגבינה המיוחדת מיוצרת בשמורת הטבע זסביקה שבסרביה. לטענת בעלי המקום, נדרשת כמות יוצאת דופן של 25 ליטרים של חלב אתונות כדי להפיק קילוגרם אחד של גבינה, מה שהופך את הגבינה ליקרה כל כך – היקרה בעולם, לדבריהם. הגבינה המתפוררת תוארה כבעלת טעם עשיר במיוחד.

אלה מבנינו שפחות אוהבים גבינה, ומחפשים משהו להוסיף לדגני הבוקר, ודאי ישמחו לדעת שהשמורה מציעה למכירה את חלב האתונות גם במצב צבירה נוזלי, בבקבוקים. שמו של החלב הייחודי הזה נקשר ל"סוד היופי" של קליאופטרה, מלכת מצרים לפני כ-2,000 שנה, שנודעה כחובבת אמבטיות שאותן מילאו עבורה בנוזל הלבן.

אך גבינת החמורים היוקרתית אינה לבד בצמרת: בשבדיה נמכרת גבינת מוס שמחירה כ-630 לירות שטרלינג לקילוגרם. במחיר דומה ניתן לרכוש גם גבינת קצ'קבל ייחודית המיוצרת מגזע נדיר של פרות איטלקיות, המניבות חלב רק בחודשים מאי ויוני מדי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully