וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שעות ארוכות: חולצו אב ובן שנתקעו על עץ

נער בן 16 ממזרח ירושלים הלוקה בנפשו טיפס על עץ ברוש בבית ספרו, אך כשהגיע לצמרת לא הצליח לרדת. האב שהוזעק טיפס גם הוא ונתקע. צוות כיבוי אש פינה אותם במנוף גבהים

נער בן 16 ואביו שניסה לחלצו נתקעו שעות ארוכות על צמרתו של עץ ברוש בגובה שמונה עשרה מטרים במזרח ירושלים עד אשר חולצו בשלום על ידי מנוף גבהים.

המקרה אירע בחצר בית ספר בבית צפאפא שבמזרח ירושלים כשתלמיד תיכון בן שש עשרה הלוקה בנפשו החל לטפס על עץ ברוש גבוה ונתקע בצמרתו. אנשי בית הספר הזעיקו את אביו שניסה לחלצו וטיפס גם הוא על העץ, אך כשהגיע לצמרת נוכח לדעת שגם הוא אינו מסוגל לרדת. בעוד האב ובנו תקועים על ענפים שונים בגובה שמונה עשרה מטרים הוזעקו למקום שני צוותי כיבוי והצלה ירושלים כשהם מצוידים במנוף גבהים ולאחר עבודה מאומצת חילצו את השניים מצמרת הברוש כשהם בריאים ושלמים.

על פעולות החילוץ מרחיב הכבאי איתן צלח שפיקד על האירוע: "בשעה רבע לאחת עשרה קיבלנו קריאה. הגעתי עם הצוות שלי וראיתי שהאב והבן תקועים בגובה רב יותר מהסולמות שהיו לי. עשיתי הערכת מצב וראיתי שאין באפשרותנו להגיע אליהם. העץ החל להתנדנד, האב והבן היו תקועים ונשקפה להם סכנה. הזעקנו מנוף גבהים והורדנו אותם משם שלמים ובריאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully