וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הרגעים המצחיקים והמביכים בכנסת ה-18

בתום קדנציה עמוסה באירועים, משברים פוליטיים ושערוריות, אך עם קואליציה יציבה מתמיד, הכנסת ה-18 - מהארוכות שידענו עד כה, תפזר עצמה הלילה. צפו ברגעי השיא והשפל

צילום: גדעון צנטנר, דניאל בוק, ערוץ הכנסת, לע"מ עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

אז מה היה לנו? בתום כמעט ארבע שנים, הקנדציה הנוכחית של הכנסת, שהחלה עם סימנים של מתיחות מדינית, המשיכה במחאה חברתית אך עם כלכלה יציבה ועברה למאבק עיקש בגרעין האירני, תתפזר היום (שני). בין לבין, 120 נבחרי העם סיפקו לא מעט רגעים מביכים, שספק אם ירצו לזכור אותם בעתיד. חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי שהתקוטטה עם עמיתתה חנין זועבי בשל השתתפותה במשט הטורקי לרצועת עזה, לא הצליחה לכבוש את יצרה, ושפכה כוס מים צוננים על ח"כ ראלב מג'דלה. ח"כ אחמד טיבי החליט כי ראוי לציין את המאורע, וכמה ימים לאחר התקרית, הקריא את "חמשיר האינסטלציה" במשכן.

התככים הפוליטיים לא פסחו על הכנסת ה-18, ושר הביטחון, אהוד ברק, ערק בתוך יום עם ארבעה מחבריו למפלגה חדשה שהקים, "עצמאות". חברי הכנסת מטעם קדימה, החליטו כי השבעת השרים מ"עצמאות" היא סיבה מספיק טובה כדי לטהר את האווירה במשכן. יו"ר האופוזיציה, ח"כ שאול מופז, ניצח את לבני שפרשה מהכנסת. אחרי שכינה את נתניהו "שקרן", חיבק אותו ואחר כך שוב נפרד ממנו, ביטל את הפריימריז במפלגתו ומינה ועדה מסדרת. האם האקט יציל את קדימה? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully