וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגנבה מצלמה עם תמונות בת 6 שנרצחה בטבח בקולורדו

4.10.2012 / 3:21

אם הכאב על אובדנה של ורוניקה בת השש לא מספיק, כעת צריכה משפחת סאליבן להתמודד עם גניבת מצלמה שהכילה את תמונותיה האחרונות לפני שנרצחה באולם הקולנוע. "סיוט שלא נגמר"

אנשים ללא לב: כשלושה חודשים לאחר הטבח בבית הקולנוע בקולורדו, בו נהרגו 12 בני אדם ביריות על ידי ג'יימס הולמס במהלך הקרנת הסרט "באטמן", משפחת סאליבן, שאיבדה את הבת הקטנה, ורוניקה, מתמודדת עם צער גדול נוסף. מצלמה שהכילה את תמונותיה האחרונות של ורוניקה בת השש נגנבה ביום שלישי מבית המשפחה בדנבר, יחד עם תכשיטים וכסף.

"זה סיוט שלא נגמר", אמר סבה של ורוניקה, רוברט סאליבן, והפציר בגנבים להחזיר את המצלמה למשפחה. "התמונות האלה לא יהיו בעלות ערך עבור כל אדם אחר, לכן אנחנו מקווים שהמצלמה תוחזר אלינו". לדבריו, בכרטיס המצלמה ישנן כמה עשרות תמונות של ורוניקה מגן הילדים אליו הלכה, אותו סיימה בחודש מאי.

מלבד אובדנה של ורוניקה, המשפחה נאלצת להתמודד עם המצב הקשה של אמה, אשלי, שנכחה עם בתה הקטנה בהקרנת הסרט ונפצעה בבטנה ובצווארה. כתוצאה מכך הפכה אשלי למשותקת ממותן ומטה ועברה הפלה כתוצאה מהפגיעה. הסב רוברט ציין כי תכנן להשתמש בתמונות האחרונות של ורוניקה לאירוע להנצחת זכרה, שאמור להתקיים ברגע שאמה אשלי תתאושש מספיק כדי לקחת בו חלק.

סגן משטרת דנבר, מתיו מוריי, אמר כי בלשים סרקו את בית המשפחה כדי לאסוף ראיות. "אנחנו נמצאים כעת בתחילתה של החקירה. זה באמת כאב גדול עבור המשפחה", אמר מוריי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully