וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג טבעו בבריטניה: "ניסו להציל את כלביהם"

אם לילדה בת שלוש וארוסה טבעו בנהר בצפון וויילס, שהוצף עקב הגשמים העזים באזור, בעת שטיילו עם כלביהם. כמו כן, בדרום המדינה נפגע ילד בן 11 על ידי ברק: "סכנה לחייו"

הגשמים העזים שהציפו את בריטניה בימים האחרונים גרמו לטרגדיה: אליסיה וויליאמס בת ה-27, אם לילדה בת שלוש, ובן זוגה, דיוויד פלאט בן ה-25 – נמצאו על גדות נהר בווילס כשהם ללא רוח חיים. גופתה של אליסיה נמצאה אתמול בשעות הערב, וגופת בן זוגה אותרה היום בשעות הבוקר המוקדמות. על פי אחד מכיווני חקירת המשטרה, השניים נהרגו בניסיון להציל את כלביהם מטביעה בנהר סמוך לעיר רקסהאם.

לדברי קרובי משפחתם של בני הזוג, השניים התארסו לאחרונה לאחר קשר של למעלה משנתיים. מארק פירס ממשטרת רקסהאם אמר לכלי התקשורת כי לדברי עדי ראייה, השניים טיילו עם חמשת כלביהם על גדת הנהר בעת שאירעה התקרית. "אנחנו מאמינים שבני הזוג היו עם כלביהם בעת שהנהר עלה על גדותיו", אמר, "ישנה השערה לפיה חלק מהכלבים נכנסו לנהר ולפחות אחד מבני הזוג ניסה להיכנס בעקבותיהם ולהצילם. אין לנו עדי ראיה שיאשרו זאת".

רק אתמול, הביאה הסערה בבריטניה לטרגדיה נוספת, כאשר ג'ו קומפטון בן ה-11 נפגע על ידי ברק ונכווה קשות. הפגיעה אירעה בבית ספר במחוז וילטשייר בדרום-מערב המדינה. מדובר חברת שירותי האמבולנס שהוזעקה לזירה, ג'ון אוליבר, נמסר כי קומפטון מאושפז כעת וכי "נשקפת סכנה לחייו". עם זאת, ציין כי אלמלא ערנותם של אנשי הסגל בבית הספר, ייתכן כי לא היה סיכוי להצילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully