וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקירה בנתניה: בן 38 נפצע קשה במהלך קטטה

11.8.2012 / 0:01

תושב העיר נמצא לאחר שאיבד דם רב, לאחר שככל הנראה נדקר במהלך קטטה. הוא ברח מהפרמדיקים, אך התמוטט תוך זמן קצר. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע וטרם נעצרו חשודים

גבר בן 38 נפצע אמש (שישי) באורח קשה במהלך קטטה ברחוב גבע בנתניה. פרמדיקים של מד"א מרחב שרון העניקו לפצוע עם פגיעה בגפיים טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים לניאדו בעיר, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם. משטרת נתניה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. בזירת האירוע נמצאו שברי בקבוקים. לא נעצרו חשודים במעורבות באירוע.

מחקירה ראשונית עולה כי האיש נדקר בידו בצורה שגרמה לו לאבד דם רב. פרמדיקים של מד"א הגיעו למקום וניסו לטפל בו, אך הוא ברח מהם. ככל הנראה הדקירה עצמה אירעה ברחוב אחד העם ופצוע הלך ברגל עד לרחוב גבע, עד אשר התמוטט. רק אז הפרמדיקים הצליחו לפנות אותו לבית החולים.

אזרח אריתריאה חשוד שרצח את בת זוגו ברחוב וולפסון בתל אביב, אוגוסט 12. דרור עינב
זירת האירוע בתל אביב, היום/דרור עינב

מוקדם יותר אתמול צעירה בשנות ה-20 לחייה נמצאה בדירתה ברחוב וולפסון בדרום תל אביב כשהיא במצב אנוש, ועל גופה סימני אלימות בפלג גופה העליון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום ניסו לבצע בצעירה פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

אזרח אריתראי, גם הוא בשנות ה-20 לחייו, המתין בדירה עד להגעת צוות מגן דוד אדום והמשטרה. כשהשוטרים הגיעו למקום, הם מצאו אותו כשהסכין עדיין בידו, ועצרו אותו. מהחקירה עולה כי השניים הכירו היכרות מוקדמת, ייתכן שהיו בני זוג. במסגרת החקירה, המשטרה מתשאלת עדים ואוספת ראיות מהדירה. החשוד נלקח לחקירה במשרדי מרחב יפתח, והוא ככל הנראה יובא במהלך סוף השבוע לדיון בהארכת מעצרו.

זאב טפר, חובש איחוד הצלה שהיה במקום סיפר: "אנחנו הגענו לפה חובשים של איחוד הצלה, נקראנו לזירה של פציעה. כמו שהבנו היה פה סכסוך בין בני זוג. הוא דקר אותה, שיסף אותה בגרון ובחלק גוף תחתון והשליך אותה מפתח החירום לגובה של קומה. הגענו למקום, הוא עדיין ישב ליד הגופה עם סכין ביד. לא ניגשנו, המתנו לכוחות משטרה שיגנו עלינו". טפר סיפר כי כשניגשו לטפל בצעירה, היא כבר הייתה ללא רוח חיים. "טיפלנו בבחור עצמו, שהבנו שהיה סכסוך כספי. הוא טען שהיא גנבה לו כסף ותכשיטים. חבשנו אותו במקום והוא נעצר על ידי המשטרה". לדברי טפר, אחיה של הצעירה הגיע למקום ומירר בבכי כשנודע לו על מותה של אחותו.

עוד באותו נושא:
צעירה נדקרה למוות בדרום תל אביב, חברה נעצר
ביולי: צעיר בן 18 נדקר ברחובות

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 23:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully