וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שנתיים נפגע ממכונית ברמת גן, מצבו קשה

עדי ראייה ציינו כי הפעוט נפגע לאחר שהתפרץ לכביש, ברחוב סוקולוב בעיר. הוא פונה עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים איכילוב לקבלת טיפול. נסיבות התאונה נחקרות

פעוט בן שנתיים וחצי נפצע הערב (חמישי) באורח קשה מפגיעת מכונית ברחוב סוקולוב ברמת גן. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול ראשוני, ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב, כשהוא מורדם ומונשם, וסובל מפגיעה רב מערכתית.

נהג הרכב הפוגע, גבר כבן 50, נמצא במקום ונחקר על ידי בוחני תנועה של אגף התנועה של מחוז תל אביב, אשר החלו לחקור את הנסיבות התאונה.

דודי בלוך, חובש "איחוד הצלה - בני ברק" שהגיע למקום, אמר כי עדי ראייה סיפרו שהילד התפרץ לכביש ונפגע מהרכב. "הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני עד שלמקום הגיעו חובשים נוספים, הילד פונה בניידת טיפול נמרץ כשמצבו מוגדר קשה - מורדם ומונשם, עם פגיעת ראש קשה".

שלשום נדרס למוות פעוט בן שלוש בעת שחצה את הכביש בכפר מרר שבגליל. מחקירת האירוע עולה כי הפעוט יצא מהמספרה בזמן שאמו לא הבחינה בכך, הוא פסע לכיוון הכביש החוצה את השכונה המזרחית בכפר, כשלפתע הגיח רכב פרטי מסוג "קאיה", הנהגת, שלא הבחינה בפעוט שחצה את הכביש, פגעה בו ודרסה אותו למוות.

משראתה כי פגעה בפעוט, הזעיקה הנהגת את כוחות החילוץ. רופא מצוות המרפאה המקומית הוזעק למקום, וניסה לבצע פעולות החייאה, אך אלה לא צלחו והוא נאלץ לקבוע את מותו. נהגת כלי הרכב, בשנות ה-30 לחייה, עוכבה לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully