וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב השרון חשוד שהכה ילדיו בצינור: "שיטת חינוך"

30.5.2012 / 10:00

החשוד נתפס על ידי עובר אורח בגן ציבורי כשהוא מכה את שלושת ילדיו - כולם מתחת לגיל 10 - בצינור. לדברי החוקרים, האיש הודה שהכה ילדיו במשך שנים וטען כי ניסה לחנך אותם

בזכות אזרח עירני: תושב השרון בשנות ה-40 לחייו נעצר אתמול (שלישי) בחשד שנהג להכות את ילדיו הקטנים במשך שנים. הוא נעצר לאחר שעובר אורח הבחין בו בגינה ציבורית, כשהוא מכה את ילדיו באמצעות צינור. החשוד יובא הבוקר להארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

בתחילת השבוע התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ראש העין, מפי תושב השרון בשנות ה-50 לחייו, שסיפר כי בעת שטייל באחד הגנים הציבוריים הסמוכים לראש העין, שמע קולות בכי מעבר לשיחים והחליט לבדוק את פשר הקולות, שלא פסקו. הוא התקרב לעבר השיחים, אז הבחין באדם מבוגר עומד ומכה שלושה ילדים באמצעות צינור כשהם ממררים בבכי.

האיש העירני הבחין שעל גבי החולצות אותן לבשו הילדים מופיע סמל מוסד החינוך בו הם לומדים, ומסר את הפרט הזה למוקדנית. שוטרי תחנת ראש העין החלו בחיפושים על מנת לזהות את הילדים, ובעקבות מספר פעולות חקירה איתרו השוטרים את האב וזימנו אותו לחקירה. במקביל, חוקרי ילדים של משרד העבודה גבו עדות משלושת הילדים.

לדברי החוקרים, הם הופתעו כאשר האב הודה בפניהם כי במשך שנים הוא נוהג להכות את שלושת ילדיו, שטרם מלאו להם 10 שנים, באמצעות חגורה וצינורות, כשיטת חינוך הנהוגה בביתם. בתום חקירתו נעצר האב, והבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. במשטרה רואים בחומרה רבה את מעשיו של האב, וקראו לאזרחים המבחינים במקרים דומים להתקשר ולדווח על כך.

עוד באותו נושא
22 שנות מאסר נגזרו על אב שאנס את בתו בת התשע
אישום: אב הטיח את בתו בקיר וגרם לה בצקת מוחית


לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully