וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר ההגנה האוסטרי תוקף: "ליברמן בלתי נסבל"

טל שלו

20.5.2012 / 9:56

בראיון לעיתון באוסטריה, מתח השר דראבוס ביקורת על שר החוץ וממשלת ישראל, במיוחד בשל הנושא האירני וההתנחלויות. "ישראל מפנה אצבע לאויביה כדי להתחמק מבעיות פנימיות"

שר ההגנה של אוסטריה, נורברט דארבוס, תקף באופן חסר תקדים את ממשלת ישראל ובפרט את שר החוץ, אביגדור ליברמן, אותו אף כינה "בלתי נסבל". בראיון שצפוי להתפרסם היום (ראשון) בעיתון האוסטרי "די פרס", מותח שר ההגנה, המשמש גם כשר הספורט, ביקורת חריפה על מדיניותה של ישראל - בדגש על התמודדותה עם האיום האירני והבנייה בהתנחלויות.

"אירן אינה מסוגלת לבנות פצצה עדיין, ואיומיה של ישראל מיותרים", אמר דראבוס נחרצות, "התקפה על מתקני הגרעין של אירן תצית אש בלתי ניתנת לשליטה באזור ותייצר סולידריות וסימפטיה לאירן בעולם הערבי ובכלל".

כשנשאל כיצד הוא חש לגבי ממשלת ישראל באופן כללי, השיב דראבוס, החבר במפלגת המרכז-שמאל באוסטריה, כי הוא מברך על הצטרפותה של קדימה לממשלה, אולם בסך הכל "מתקשה להסכים עם המדיניות הישראלית" - בפרט נוכח המשך הבנייה בהתנחלויות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"התקפה על מתקני הגרעין של אירן תצית אש בלתי ניתנת לשליטה באזור". דראבוס בפגישה עם ברק לפני כשלוש שנים/מערכת וואלה, צילום מסך

"ישראל מפנה אצבע לאויביה החיצוניים כמו אירן והפלסטינים, על מנת להימנע מהתמודדות עם בעיות חברתיות פנימיות", המשיך דראבוס, והוסיף: "אם אני צריך לדבר בכנות, העובדה שהשר ליברמן חבר בממשלת ישראל היא בלתי נסבלת. ישראל היתה במצב טוב יותר כשהיה איזון בין מפלגת העבודה והכוחות השמרניים, אך הזמנים הללו חלפו בשל הפילוג בשמאל".

לקריאה נוספת
דו"ח האיחוד האירופי: "דאגה מהמשך הפגיעה בדמוקרטיה בישראל"
האיחוד האירופי מגנה: "ההתנחלויות עדיין לא חוקיות"

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully