וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח לאה דרנקין: צעיר הורשע שאנס וחנק אותה למוות

רמי שני

22.4.2012 / 14:30

ניקולאי דורושב הורשע בבית המשפט המחוזי בבאר שבע באונס וברצח לאה דרנקין בת ה-15 ב-2009. הוא פגש את הנערה במסיבה, הסיע אותה ואז אנס, רצח וקבר אותה ליד קיבוץ ניצנים

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (ראשון) את ניקולאי דורושב באינוסה ורציחתה של הנערה לאה דרנקין בת ה-15 באשקלון בשנת 2009. השופטים רות עבידה, חני סלוטקי ומרדכי לוי הרשיעו אותו באונס, רצח והימלטות מעונש. גזר הדין יינתן במועד מאוחר יותר.

עורכי הדין שייצגו את דורושב, ירון דוד ורויטל גבאי, מסרו כי "הכרעת הדין היא קשה, טרם למדנו אותה ורק לאחר מכן נוכל למסור משהו מושכל. זהו תיק מכוער וקשה. היו כאן בעיות משפטיות כבדות. אני לא יודע איך בית המשפט פתר אותן". לדבריהם, דורושב הביע חרטה על התוצאה הסופית, לא התכוון להרוג את הנערה וטען שלא אנס אותה, אלא שהיחסים היו בהסכמה.

דרס את הגופה ברכבו

דורושב פגש בדרנקין במהלך מסיבה שהתקיימה במגרש חנייה באשקלון. לפי כתב האישום, הם שתו משקאות משכרים, ודרנקין, שחשה ברע, ניגשה לנוח ברכבו של דורושב. הוא הסיע אותה וכמה מחברותיה במכוניתו ולאחר שהוריד את חברותיה בבתיהן הוא לקח אותה למקום מסתור בגבעה סמוכה לקיבוץ ניצנים, אנס אותה ואחר כך רצח אותה וקבר אותה באדמה.

בכתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום, תואר כי דרנקין נאבקה עימו במהלך האונס והחלה לצרוח שהיא רק בת 15 ושהיא תתלונן נגדו במשטרה.

בשלב הזה הבין דורושב שהוא עלול להיות מואשם באונס והחליט לרצוח אותה. הוא כיסה את פיה ואפה בידו האחת וחנק אותה בידו השנייה עד שגרם למותה. אחר כך השליך אותה על הגבעה, כיסה אותה בחול ודרס אותה ברכבו.

עוד בנושא
הרצח בניצנים: "אנס ודרס את הנערה למוות"
הפרקליטות: הנאנסת מאשקלון נקברה בחיים
"זה לא נורמלי שמורה מספידה את תלמידתה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully