וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדריסה באמצע הצפירה: "כנראה שדעת הנהגת הוסחה"

רמי שני

19.4.2012 / 19:17

רישיונה של הנהגת החשודה בדריסה הבוקר בבאר שבע נשלל למשך שבועיים. בין היתר חושדת המשטרה כי הנהגת שוחחה בטלפון נייד בעת הנהיגה. "הנפגעת הועפה למרחק של כמה מטרים"

המשטרה שללה היום (חמישי) ל-60 ימים את רישיונה של הנהגת שדרסה הבוקר בבאר שבע אישה בת 64 במהלך צפירת יום הזיכרון. האישה הפצועה מאושפזת בבית החולים סורוקה בעיר, ומצבה מוסיף להיות קשה. ראש לשכת התנועה בנגב, רב פקד יובל פז, אמר אחר הצהריים כי בשלב זה לא ניתן לקבוע בוודאות מה הוביל לתאונה. "משהו הסיח ככל הנראה את דעתה של הנהגת", הסביר רב פקד פז. "אנחנו עדיין חוקרים אותה אבל אין לנו בשלב הזה תמונה שלמה של מה שקרה שם".

התאונה התרחשה בעת הצפירה ליום הזיכרון לשואה ולגבורה. הנדרסת העמידה את מכוניתה במפרץ של תחנת אוטובוסים מול גן ילדים ויצאה ממנה, כאשר מכוניתה של הנהגת הפוגעת הגיחה מאחור והתנגשה בעוצמה במכונית העומדת. כתוצאה מכך, לדברי פז, "האישה הועפה למרחק של כמה מטרים ונגררה בין שתי המכוניות".

תאונת דרכים באר שבע בזמן הצפירה. דייב בוימוביץ'
"כשעומדים בצפירה, צריך לעשות זאת בשולי הדרך". זירת התאונה, היום/דייב בוימוביץ'

שוש שיש, העובדת כסייעת בגן הילדים הסמוך לזירת התאונה, סיפרה כי בתחילה חשבה שמדובר ברקטה. "ידעתי שצריכה להיות צפירה, עמדנו עם הילדים וחיכינו, וכשהתחילה שמעתי בום חזק וראיתי עשן. חשבתי שנפל טיל ברחוב. מהר הכנסתי את הילדים פנימה, ורק כששמעתי שהאישה צועקת והמכוניות מולנו הבנתי שמדובר בתאונה ואמרתי למטפלות שיזעיקו עזרה", אמרה.

האישה נפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית. בנוסף לנהגת, גם הפצועה צפויה להיחקר, לאחר שתתאושש מעט מפציעתה. חקירת התאונה נמשכת, כאשר במשטרה בוחנים שורה של ממצאים הקשורים להתנהלותה של הנהגת. בשלב זה ישנן עדיין אפשרויות רבות לנסיבות שהובילו לתאונה, בין היתר האפשרות שהנהגת שוחחה בטלפון נייד בזמן הנסיעה, או לחילופין שדעתה הוסחה בעקבות גורם אחר.

כמו כן, אישה נוספת נדרסה היום במהלך הצפירה, בכביש מספר 44, סמוך למקווה ישראל. האישה, בת 41, נפצעה באורח בינוני ופונתה לקבלת טיפול רפואי לבית החולים איכילוב כשהיא סובלת מפגיעת ראש. ככל הנראה, היא יצאה מרכבה בזמן הצפירה ונפגעה מרכב חולף. "צריך לחזור ולהגיד", מדגיש רב פקד פז, "כשעומדים בצפירה, צריך לעשות זאת בשולי הדרך. אי אפשר לעמוד על הכביש. זה מאוד מסוכן ולצערי נאלצתי לחזור על זה בימים האחרונים מספר פעמים".

לקריאה נוספת:
שתי נשים נדרסו במהלך הצפירה, מצב אחת מהן קשה
אתמול: 3 הרוגים ו-10 פצועים בתאונת שרשרת ליד גבול מצרים
השבוע: הרוג ושבעה פצועים בתאונה במחלף אייל בכביש 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully