וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: אישה נרצחה, תינוקה נחטף - ונמצא בחיים

קיילה גולדן נורתה בחניון "טיפת חלב" בפרבר של יוסטון, בידי אישה שחטפה את תינוקה בן השלושה ימים. התינוק נמצא לאחר מספר שעות בדירה סמוכה. נסיבות האירוע עדיין מעורפלות

בסיפור הזה, בינתיים רב הנסתר על הגלוי: קיגן שוקארט, תינוק בן שלושה ימים בלבד, נמצא הלילה (רביעי) בריא ושלם - שעות ספורות לאחר שנחטף מאמו בידי אישה שרצחה אותה ביריות בחניון של מרפאת "טיפת חלב" בפרבר צפוני של העיר יוסטון שבמדינת טקסס. טרם נמסרו פרטים על נסיבות מציאתו של התינוק - שבינתיים מוחזק בידי שירותי הרווחה, ואינו מוחזר לידי בני משפחתו הנותרים עד לבירור פרטי האירוע.

פרטי המקרה עדיין מעורפלים, אולם ידוע כע קיילה מארי גולדן נרצחה אתמול אחר הצהריים (לפי שעון יוסטון) עם צאתה מהמרפאה, שם ערכה ביקורת שגרתית לתינוקה. לפי דיווחי עדי ראייה למשטרה המקומית, גולדן יצאה בת ה-28 מהמרפאה עם התינוק, ובחניון התפתח ויכוח בינה לאישה אחרת - שירתה בה מספר פעמים (העדים דיווחו על שבע יריות), חטפה את התינוק וברחה מהמקום במכונית פאר מסוג "לקסוס", בה ישב ככל הנראה גבר נוסף. החוטפת תוארה על ידי העדים כ"בלונדינית רזה, בסוף שנות ה-20 או תחילת שנות ה-30 לחייה".

גולדן, לפי העדויות, עוד הספיקה לזעוק "התינוק שלי! התינוק שלי!", בטרם צנחה מחוסרת הכרה. היא פונתה לבית חולים, שם מתה מפצעיה כעבור זמן קצר. היא תוארה על ידי קרוביה ושכניה כ"אמא למופת".

המשטרה פושטת על בית בפרבר של יוסטון, טקסס, סמוך למקום בו נרצחה אישה ותינוקה נחטף, 17 באפריל 2012. David J. Phillip, AP
הנסיבות עדיין מעורפלות. המשטרה פושטת על הבית בו נמצא התינוק/AP, David J. Phillip

סמוך לחצות הלילה (הבוקר לפי שעון ישראל), אישרה משטרת יוסטון כי מכונית ה"לקסוס" נמצאה בדירה עליה פשטה סמוך למקום החטיפה, ובמקום נמצא גם התינוק - ש"מצבו טוב". לא נמסרו פרטים נוספים, ולא ברור אם החוטפים היו במקום.

אביו של קיגן, קית' שוקארט, וסבתו (אמה של האם), לינדה גולדן, זומנו בלילה לתחנת המשטרה, אליה הגיעו יחד עם בני משפחה נוספים במטרה להתאחד עם התינוק - אולם בשלב זה, נמסר להם לאכזבתם כי הוא יוותר ברשות שירותי הרווחה, עד לבירור נסיבות המקרה ולחקירתם של כל בני המשפחה.

"בתי נרצחה באכזריות כשהגנה על תינוקה", אמרה הסבתא המאוכזבת לכתב ה"יוסטון כרוניקל". "אני חושבת שצריך להחזיר לנו את התינוק שלנו. עברנו כבר מספיק היום, אנחנו רק רוצים את התינוק שלנו בחזרה".

רצח וחטיפה במרפאה - צפו בסיקור הטלוויזיה המקומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully