וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים הרביצו - המדינה תפצה במיליון שקלים

גלעד גרוסמן

11.4.2012 / 11:49

תושב המרכז ששהה במסיבה לפני כשש שנים הוכה קשות על ידי שוטרים שהגיעו למקום בעקבות תלונות על רעש. במסגרת הליך גישור סוכם כי המדינה תעניק לו פיצוי של 963 אלף שקלים

המדינה תשלם קרוב למיליון שקלים פיצויים לתושב המרכז בעקבות הנזק שנגרם לו כשהוכה קשות על ידי שוטרים לפני כשש שנים, בעת ששהה במסיבה בביתם של חברים בתל אביב. זאת, לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב אישר לאחרונה הסכם פשרה שגובש בין התובע למשטרה.

על פי התביעה, בשעת לילה הגיעו שוטרים לבית בעקבות תלונה של שכנים על רעש. השוטרים דרשו מבעל הבית להציג בפניהם תעודת זהות, מה שגרם לחיכוכים בינם לבין המבלים. התובע, נטען בתביעה, שהיה אז בן 32, הניח את זרועו על כתפו של אחד השוטרים בניסיון להרגיע את הרוחות, אולם אז היכה אותו שוטר אחר בעורף באמצעות פנס. השוטר היכה את התובע פעם נוספת, הפעם בפניו, ולאחר שהוא נפל לרצפה היכו אותו שני השוטרים ובעטו בו, ואף תחבו את ראשו לבריכת מים. עוד נטען, כי בשלב מסוים, לאחר שהתובע נעצר, הגיע למקום שוטר נוסף שהיכה אותו באמצעות אלה עד שהתעלף.

כנגד שלושת השוטרים הוגש כתב אישום, בו נטען כי מלבד תקיפתו של התובע תקפו שני השוטרים הראשונים גם את אשתו ההרה, וגם אנשים נוספים שהיו באותה עת בבית. השוטר השלישי הודה במסגרת הסדר טיעון בחלקו באירוע והורשע. אחד השוטרים זוכה מחמת הספק, לאחר שבית המשפט התקשה לקבוע בוודאות שהוא זה שהיכה את התובע. שוטר נוסף עזב את הארץ וההליכים נגדו הופסקו.

הגבר שהותקף טען כי כתוצאה מהתקיפה הוא סבל מכאבים קשים, משברים בחוליות הצוואר ומבעיות נפשיות. כתוצאה מכך הוא נאלץ למכור את העסק שהיה ברשותו, והוא נזקק לסיוע בהוצאות רפואיות. פרקליטו, עו"ד ניר אבישר ממשרדו של ד"ר מאיר טוויזר, העריך את הנזק שנגרם לו בלמעלה מ-2.5 מיליון שקל. לבסוף, במסגרת הליך גישור, סוכם כי המדינה תפצה את התובע ב-963 אלף שקלים.

לקריאה נוספת
השכנים בבת-ים תוהים: "למה השוטר ירה בתייר?"
תייר הולנדי שהתארח בדירה בבת ים נורה על ידי שוטר

  • עוד באותו נושא:
  • שוטרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully