וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטור קהילתי: שוטר מחיפה יילד אישה בצד הדרך

קובי מנדל

8.4.2012 / 17:00

בזמן שרכב על הקטנוע המשטרתי, הבחין אושרי אקסול בקריאתה של נהגת אשר חברתה כרעה ללדת. בתחילה פינה את התנועה, אך משלא נותרה ברירה - החל ליילדה. "לא פחדתי"

השוטר אושרי אקסול, רס"מ מתחנת זבולון, רגיל להיות זה שמחלק הוראות על הכביש אך הפעם הוא זה שקיבל הנחיות בטלפון, בזמן שיילד אישה בהדרכה סלולרית ממגן דוד אדום. הבוקר (ראשון) הבחין אקסול בנהגת שביקשה את עזרתו כדי להגיע במהירות לבית חולים, כאשר חברתה ההרה ישבה לידה. השוטר לא התמהמה ופינה את ציר התנועה, כשהוא רוכב על הקטנוע ומוביל את הדרך הפנויה, עד אשר אותתה לו הנהגת כי הלידה החלה.

השוטר נכנס למכונית והדריך את האישה במהלך לידת עכוז, תוך שהוא מקבל ממד"א הנחיות דרך הטלפון הסלולרי, עד אשר הגיע למקום אמבולנס שפינה את האם והתינוקת לבית החולים רמב"ם בחיפה. "הייתי בדרכי לתערוכת הפרחים, במסגרת עבודתי, כשוטר על גבי קטנוע משטרתי", אמר רס"מ אקסול בשיחה עם וואלה! חדשות.

"האם וחברתה אמרו שעשיתי מצווה"

"כאשר ראיתי נהגת שפונה אלי ומבקשת את עזרתי בעניין, סייעתי בפינוי הציר, העלתי אותה על נתיב התחבורה הציבורית ונסענו במהירות לעבר בית החולים רמב"ם, עד שהיא צפרה לי בשנית", סיפר השוטר הנרגש. "עצרתי באמצע הכביש וביקשתי ממנה שתתקשר למד"א, כאשר במקביל התחלתי ליילד את האישה. תחילה יצאו הרגליים, כי מדובר היה בלידת עכוז, ולאחר מכן שאר הגוף", תיאר אקסול את מהלך האירועים.

"לאחר שעטפנו את התינוקת, הנחנו אותה על בטן היולדת עד אשר הגיע האמבולנס וסייעתי לנהגו לחתוך את חבל הטבור. האם וחברתה הודו לי מאוד ואמרו לי שעשיתי מצווה", סיפר. "זו פעם ראשונה שבה אני נקלע לאירוע כזה, אך לא פחדתי כיוון שנכחתי בלידת שני ילדיי", הוסיף.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי היולדת היא אישה בת 34 מקריית ים, לה זו לידה שלישית, אשר הודתה לשוטר בבית החולים, לא לפני שנותחה ויצאה מכלל סכנה.

עוד בנושא
בן 12 יילד את אחיו בקנדה: "למדתי מהטלוויזיה"
נסיעה בחינם? שתי תינוקות נולדו במוניות

  • עוד באותו נושא:
  • לידה
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully