וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין ספק שאם פרס יפעל למען פולארד, נראה תוצאות"

טל שלו וקובי דוד

5.4.2012 / 16:07

אחרי שגלעד שליט חתם על עצומה הקוראת לנשיא המדינה לפעול לשחרור ג'ונתן פולארד, הביעו בוועד למען המרגל הכלוא בארה"ב סיפוק רב. נועם שליט: "גלעד מבין את גודל המצוקה"

בוועד למען המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד מברכים היום (חמישי) על הצטרפותו של גלעד שליט לעצומה הקוראת לנשיא המדינה, שמעון פרס, לפעול למען שחרורו של פולארד לפני קבלת מדליית החירות, שתוענק לו על ידי נשיא ארה"ב, ברק אובמה. "הנשיא פרס הוא מהדיפלומטים הגדולים בעולם אם לא המוביל שבהם. אין לנו ספק שאם הנשיא יפעיל את כל כובד משקלו לפני ומאחורי הקלעים, נראה תוצאות כבר בימים הקרובים", אמרו בוועד.

נועם שליט, אביו של גלעד שליט, אמר לוואלה! חדשות בתגובה להצטרפות לעצומה: "לאחרונה פנו אלינו מספר פעילים מהמטה למען שחרור פולארד, ביניהם גם הזמרת רוחמה רז שליוותה אותנו במאבק שלנו לשחרור גלעד. זה מאוד ברור ומתבקש שגלעד יחתום על עצומה כזו שקוראת לשחרורו של פולארד. מי כמוהו מבין את גודל המצוקה והקושי בה הוא שרוי. מי כמוהו יודע ומכיר את הסבל שהוא עובר בשנים האחרונות".

לדבריו, גלעד סבור שגם אם פולארד ביצע עבירה חמורה כנגד החוק והעם האמריקאי, הגיע הזמן לשחררו. "גלעד בטוח שפולארד שילם מחיר כבד, ויש לשחררו לאלתר. הוא כבר ריצה את עונשו מעל ומעבר", הוסיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סדר עם כיסא ריק/מערכת וואלה, צילום מסך

"פרס עובד יד ביד עם ראשי הוועד לשחרור פולארד"

נשיא המדינה, שמעון פרס, יקבל ביום ראשון מכתב המיועד לנשיא אובמה, עם 80 חתימות של חברי כנסת הקוראים לו לשחרר את פולארד. זאת, לקראת פגישתו של פרס עם אובמה בחודש יוני, בה אובמה יעניק לפרס את מדליית החירות הנשיאותית, העיטור האזרחי הגבוה ביותר הניתן בארה"ב. את המכתב יגישו חבר הכנסת אורי אריאל וחברת הכנסת רונית תירוש.

בבית הנשיא הדגישו היום כי פרס "עובד יד ביד עם ראשי הוועד לשחרור פולארד במטרה למקסם את המאמצים להביא לשחרורו". במהלך השבוע האחרון התקיימה פגישה של הוועד לשחרור פולארד, עם מנכ"לית בית הנשיא, אפרת דובדבני, ואנשי הצוות הבכיר של הנשיא בנושא, ופרס מתכוון להעלות את הנושא בפגישתו הקרובה עם אובמה במהלך חודש יוני את "בקשתו ובקשת אזרחי מדינת ישראל להביא לשחרורו של יונתן פולארד".

בתוך כך, היום קיימו יו"ר השדולה למען פולארד, חברי הכנסת אורי אריאל ואורי אורבך סדר פסח מול בית ראש הממשלה סביב שולחן ערוך וכיסא ריק המסמל את חסרונו של פולארד.
חברי הכנסת והפעילים במקום קראו לראש הממשלה, בנימין נתניהו, להמשיך ולפעול בתקיפות כפי שפעל בעבר מול הממשל האמריקאי על מנת לשחרר את פולארד.

עוד בנושא
עצומה: מדליית החירות לפרס בתמורה לשחרור פולארד
ביידן: מוכן לשוחח עם בכירים יהודים לגבי פולארד
ריבלין לביידן: "שקול שוב את שחרורו של פולארד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully